Avatar billede mhnielsen Nybegynder
08. december 2003 - 19:05 Der er 6 kommentarer

skal ikke kunne lukkes..

Hej..

Jeg har før spurgt om dette, og fik at vide jeg kunne bruge et program som hedder SWF Studio..

Men er der ikke en nemmere måde.. Kan man ikke lave nogle fscommands eller lign.??

Mvh
Michael
Avatar billede mhnielsen Nybegynder
08. december 2003 - 19:06 #1
glemte helt at skrive hvad man skal kunne gøre..:-)

Det skal virke sådan at man skal bruge nogle valgte taster, som admin vælger til at kunne lukke .swf filen med.. Så brugerne ikke kan gøre det..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. december 2003 - 19:25 #2
Jamen det er jo for at sige det mildt et helt uhyrligt ønske :((

Det vil svare til at jeg hellker ikke kunne få lov til at lukke computeren ned men skulle overlade det til én eller anden.

Programmer vil altid kunne lukkes med mindre det er så indbygget i styresystemdu at det simpelthen ikke tillades. Her kunne man f.eks tænke lidt på mange netcaféers startmenuer.

Sårn i webforstand finder du aldrig en mulighed.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
08. december 2003 - 20:05 #3
Nikolajdu har ret. Du skal op og bruge eks. SWF studio, hvor du eks kan disable ctrl+alt+delete etc...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. december 2003 - 20:51 #4
_michael - så vidt jeg ved kan du også i SWF studio - højreklikke og vælge noget så simpelt som "exit" - Det har jegikke set fjernet - Men det kan sikkert lade sig gøre.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
08. december 2003 - 21:25 #5
Nikolajdu> Det er bare et flueben, der skal afkrydses. Jeg har brugt den funktion et par gange for at deaktivere alt, der hedder højreklik.

Derudover kan man efterfølgende lave lidt 'fuskeri' for at disable ctrl+alt+del og lignende reserverede kommandoer:
http://www.northcode.com/resources/kiosk/kiosk.html
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. december 2003 - 21:55 #6
jamen javel så :))