Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 18:04 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

*HOST HOST* Snyd?

Ikke for at være negativ, meeeeen, virker det at han acceptere 95% af sine egne spørgsmål og de to spørgsmål her ikke mistænkelige?:

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=mk-software

http://www.eksperten.dk/spm/43741
http://www.eksperten.dk/spm/5263

-----------------------------------------------------------------------------

Og her fucker \"de\" helt op:
http://www.eksperten.dk/spm/5364
+ at de begge staver værre end mig *og så er det sgu skidt*

-----------------------------------------------------------------------------

Og se den her:
http://www.eksperten.dk/spm/7338
Han er også Rober!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------

Og her arbejder han også ved en netcafe ligesom mk-software:
www.eksperten.dk/spm/23172
-----------------------------------------------------------------------------
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 18:08 #1
Og det her er i hvert fald ikke tilladt:
www.eksperten.dk/spm/43732

Men såfremt jeg tager fejl bedes I underrette mig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 18:52 #2
Du har godt nok været nede i arkiverne.... :-)

Han overfører simpelthen bare flere og flere point... flere skumle....

http://www.eksperten.dk/spm/43741

/Nikolaj
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 18:58 #3
Jeg vil jo helst ikke beskylde nogen for noget de ikke har gjort :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 19:01 #4
nej, men det lugter... meget grimt...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. januar 2001 - 19:02 #5
Hvilke brugernavne er det, kan I ikke lige hjælpe mig med en short-list af dem ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 19:06 #6
\"Hunden\"
Alias:
\"mk-software\"
Also Know As:
Rober
Formerly Know As:
............. ja det viser sig jo nok e dag om vi har glemt en ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 19:08 #7
Var lige lidt i tvivl om \"Rober\" men han acceptere også alle sine egne spørgsmål og staver \"opretter\" med \"a\". Så de er nok også den samme, og ikke en ven der havde glemt at logge ud som han påstod.
Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 19:08 #8
Der er ikke nåde snyd da jeg har en fæter der er hunden.
Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 19:09 #9
som jeg taler med og har hjulpe mig over experten..
Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 19:09 #10
Så jeg kan ikke se hvad i har ondt af..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
15. januar 2001 - 19:13 #11
damn, sådan noget snyderi!
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 19:14 #12
mk-software<--> For det første er det ikke tilladt at give point til noget, der ikke har noget med eksperten at gøre:
www.eksperten.dk/spm/43732

Desuden staver i alle 3 \"opretter\" sådan her \"opratter\" men det er måske en fejl i familiens dna?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 19:15 #13
Det er simpelthen den ringeste undskyldning. Jeg har også en fætter. Han hedder Mujaffa min ven...

Anyway.

1. Du taler ikke over eksperten, men over ICQ - Det er ikke tilladt, da alle skal have mulighed for at følge med i debatten.
2. Efter 1½ år dukker den usynlige fætter op... hmmm..
3. Min Fætter ville sende mig ting på e-mail - ikke på www.eksperten.dk
4. Du acceptere dine egne spørgsmål...

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 19:16 #14
Tommyf og Kimrosgaard - vi er vist enige...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
15. januar 2001 - 19:19 #15
ja, mon ikke! :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 19:20 #16
mk-software<--> Du skal endelig sige til hvis der er en logisk forklaring jeg har overset. Diverse søstre/kusiner/fætre må også gerne forsvare sig.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. januar 2001 - 19:20 #17
mk-software>> Hvis der ikke er noget i \"anklagerne\", må du lige kunne opklare tvivlen nemt og hurtigt, OK ?!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 19:52 #18
Der er ingen undskyldninger længere... Min Fætter = min bare...

Søge på dette ICQ nr 56665453 i søge feltet. Find 4 links

Et til rober, 2 til hunden og sørme om ikke også mk-software har været så heldig at få samme nr i lotteriet...

DU ER SIMPELTHEN SÅ DUM AT DU TROR VI IKKE OPDAGER SÅDAN NOGET!!!

som jeg skrev i www.eksperten.dk/spm/43732 \"Spar os så for flere dårlige undskyldninger og få lige styr på tingene ikk´??\"

Det var et tilbud. Det tilbud findes ikke længere - for du skulle absolut lige prøve at seo m det gik alligevel.. DET GJORDE DET IKKE FJOLS!!!

/Nikolaj
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. januar 2001 - 19:54 #19
Jeg vil bare sige at jeg er ganske uskyldig.... jeg har siddet og lavet noget i 3 timer for gutten, så i må ikke tro at http://www.eksperten.dk/spm/43741 er snyd..... Det ville jeg blive meget ked af, da jeg selv er en af dem der er meget stærkt imod sny på eksperten......

Jeg vil meget gerne have et svar fra admin om jeg har noget at frygte....

-Anders
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 19:55 #20
a-torsten, der er absolut ingen der beskylder dig for noget som helst... mk-software/rober/hunden har bare bragt sig i store forklaringsproblemer...

/Nikolaj
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. januar 2001 - 19:59 #21
Niko.. Det er jeg ganske glad for..*gg*...

-Anders
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
15. januar 2001 - 20:01 #22
a-torsten>>jeg tror bestemt ikke du har noget at frygte! Du har leveret varen på http://www.eksperten.dk/spm/43741 :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. januar 2001 - 20:03 #23
a-torsten>> Jeg har absolut heller ikke forstået at du skulle være involveret.

nikolajdu>> er mk-software/rober/hunden dem det drejer sig om, eller er der flere ?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. januar 2001 - 20:03 #24
Kimrosgaard... Det er jo det..*ss*.... Ej men man bliver jo så skide nervøs når sådan noget sker....

Seriøst.. Jeg tror jeg der den ekspertbruger med mest onlinetid (på eksperten.dk) .... ahh.. måske lige efter Tdaugaard..*gg*

-Anders
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 20:18 #25
a-torsten <--> Det behøver du ikke bekymre dig om, del hellere mine bekymringer: www.eksperten.dk/spm/43043 ;o)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. januar 2001 - 20:22 #26
Tommy..*gg*... Ej... ejg giver op... jeg er ikke god nok.....

-Anders
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 22:18 #27
andreas_admin -

Så vidt vides... Nej

/Nikolaj
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 22:26 #28
The fight for the free information goes on.....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. januar 2001 - 22:51 #29
a-torsten:> arrr ... så meget tid bruger jeg da heller ikke .. max 9-10 timer om dagen ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. januar 2001 - 13:18 #30
host host...

Prøv lige at kigge på Access her... Kig nærmere bestemt på URL´en og henvisningen til VBclub...

http://www.eksperten.dk/spm/5802

sammenlign så med mk-software her...

http://www.eksperten.dk/spm/8197

/Nikolaj

Avatar billede tommyf Nybegynder
16. januar 2001 - 13:30 #31
nikolajdu<--> Godt set, i 8197 kommer \"mk-software\" til at skrive en besked som er tiltænk at skulle komme fra \"access\".

Så nu har vi:
\"Hunden\"
Alias:
\"mk-software\"
Also Know As:
\"Rober\"
Formerly Know As:
\"Access\"

Hvor langt ude i familien er disse?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
16. januar 2001 - 13:33 #32
Der har ikke været nogen respons fra \"mk-software\", og denn profil er derfor slettet, sammen med \"rober\" og \"hunden\".
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. januar 2001 - 13:42 #33
tak Tommyf og Andreas.

/Nikolaj
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. januar 2001 - 17:15 #34
ANDREAS ADMIN!
Lige en til:
Begge skriver på deres minisite at de hedder Christoffer, og brugeren Christoffer overføre først 1831 point til Freestyler, og så 475.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. januar 2001 - 17:17 #35
Nå, ja der kom en til:
http://www.eksperten.dk/spm/43961
Den er lidt mere forklarende.
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. februar 2002 - 14:29 #36
Selvom den er gammel, fik jeg lige lyst til at læse den :))

Andreas: Kan i admins egentlig ikke se på IP-adresserne??