Avatar billede hew Nybegynder
08. december 2003 - 17:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

POP3 Problemer

Hej,

Jeg får lige pludselig denne fejl, når jeg ønsker at hente mails:

The connection to the server has failed. Account: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E

Hvad skyldes det?
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2003 - 17:53 #1
Serveren er nede i øjeblikket
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2003 - 17:53 #2
Avatar billede hew Nybegynder
08. december 2003 - 17:54 #3
OK, men det har den været siden imorges så?!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. december 2003 - 18:07 #4
Den er oppe nu (hvis den har været nede...)

$ telnet pop3.mail.dk pop3
Trying 195.41.46.251...
Connected to pop3.mail.dk.
Escape character is '^]'.
+OK InterMail POP3 server ready.
Avatar billede hew Nybegynder
08. december 2003 - 18:14 #5
den har ikke være nede - skidtet virker bare ikke!
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2003 - 18:29 #6
Så må vi prøve at geninstaller din Outlook Express 6.0

1: Klik på start - Kør og skriv "%systemroot%\inf"    uden""

2: Nu åbner din C:\WINDOWS\inf folder (selvfølgelig afhængig af hvilket drev den ligger på)

3: Find denne fil >>MSOE50.inf<< højreklik og vælg installer

4: Og nu vil den reinstaller alle dine filer i Outlook Express 6,0

5: Og du har selvfølgelig din xp cdrom i dit drev så den kan hente filerne der fra :)

6: Du mister ikke dine adresser men lav heller backup for en sikkerheds skyld.

sådan laver du backup http://www.riversen.dk/?id=tips#oe

Så skulle din Outlook Express 6,0 virke fint igen
Avatar billede hew Nybegynder
08. december 2003 - 19:47 #7
Det virkede skam heller ikke - jeg har også deaktiveres firewall og antivirus.
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2003 - 19:49 #8
Avatar billede hew Nybegynder
08. december 2003 - 19:55 #9
Prøvede jeg ja - men sort nok bad jeg virusprogrammet lade være med at scanne mails (selvom det var deaktiveret). Nu virker det!. TAK.
Avatar billede arlet Juniormester
08. december 2003 - 19:56 #10
Selv tak