Avatar billede mdj71 Nybegynder
08. december 2003 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl 10 ved mit onboard lydkort

efter jeg havde eksperimenteret lidt med clockgen. som er et prg der kan overclocke i windows fået et problem, min lyd er gået.( Hvorhen ved jeg ikke  )

Jeg HAR prøvet at genistallere driver til lydkortet og også at fjerne det i enheshåndtering og genstarte, den finder lydkortet men ingen lyd! jeg har også prøvet at lave en systemgendannelse.

Mit spørgsmål er så om der er nogen der ved hvad fejl 10 er og hvad der kan have forårsaget den?

hvad skal jeg gøre? HJÆÆLP

Kan mit onboard lydkort være futtet af ved at jeg OC ved hjælp af det stykke software?
Avatar billede jones100 Nybegynder
15. december 2003 - 09:29 #1
Jeg har hørt om mange ting der er brændt af ved at OC, men aldrig at lydkortet er røget....men en gang skal vel være den første.
Jeg ved ikke om det hjælper, men jeg ville nok prøve at formatere min computer, og starte helt forfra, men hvis man ikke er så tryg ved at formatere, så er det jo nok ikke så smart.
Avatar billede lars2531 Nybegynder
17. december 2003 - 14:07 #2
Jeg har prøvet at mit onboard lydkort ikke virker ved OC, derfor har jeg bare installeret et andet lyskort i en pci slot, osm så virker fint ved OC.
Jeg har et Asus p48gx bundkort
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
20. december 2003 - 22:32 #3
hey mester... stik os lige navnet på dit mobo...
Avatar billede mdj71 Nybegynder
04. juli 2004 - 10:28 #4
Det virker nu igen, jeg gjorde intet, lige pludselig så virkede det bare?!