Avatar billede hunden Nybegynder
15. januar 2001 - 16:58 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

svar til mk-software

Hej mk.

tak for den kode over icq.
du kan skrive dig ind her.
kan man også bare får start drevet. ?
Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 17:00 #1
her er den så..

Private Sub Command1_Click()
MsgBox GetEXEName(\"c:\\winhartharth\\ethatherhatherahtae.exe\")
End Sub

Function GetEXEName(Path As String)
Dim i As Integer
For i = 0 To Len(Path)
If Left(Right(Path, i), 1) = \"\\\" Then GetEXEName = Right(Path, i - 1): Exit Function
Next
GetEXEName = \"\"
End Function

jeg ved ikke om man kan lave det sådan at man kan det. men du kan jo prøve at leje lidt med den..
Avatar billede hunden Nybegynder
15. januar 2001 - 17:02 #2
tak.. her med lukket.
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 17:37 #3
Må vi andre se?
Avatar billede dna Nybegynder
15. januar 2001 - 18:11 #4
damn!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. januar 2001 - 18:35 #5
\"tak for den kode over icq.
du kan skrive dig ind her.\"

den holder ikke!!
Avatar billede dna Nybegynder
15. januar 2001 - 18:43 #6
tdaugåaard: tak for det blowjob... opretter lige et spm til dine 6 point !!  LOL
Avatar billede dna Nybegynder
15. januar 2001 - 18:43 #7
undskyld tdaugaard... måske lige grov nok, men ellers funny nok !!

dna
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. januar 2001 - 18:45 #8
hi hi ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 18:56 #9
Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 19:05 #10
hvad er der galt i at jeg har et kode som en anden er vild efter og vil give 500 for det kan jeg ikke se. det er bare jer det er undt i røven..
hvis en vil have det og selv vil betalt 500 point for det kan jeg ikke se hvad der kan være galt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 19:09 #11
mk-software

kig på linket jeg gav lige før... og tænk på hvad der mon kunne være galt...

Spar os så for flere dårlige undskyldninger og få lige styr på tingene ikk´??

/Nikolaj
Avatar billede mk-software Nybegynder
15. januar 2001 - 21:15 #12
Jeg kan ikke se det fra din vinkle da der ikke er fortaget nåde ulovligt. Men du er jo fej nok til ikke selv at kontakte mig over icq.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. januar 2001 - 22:48 #13
mk-software:> du må ikke få en til at lave noget udenfor eksperten og derefter belønne personen med point herfra. Heller ikke selvom vi får koden at se!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 22:53 #14
Avatar billede wikings Nybegynder
16. januar 2001 - 01:09 #15
Læg dig ned på ryggen;; rul rundt og du har tjent 5 point!!

Jeg kunne forstå hvis det drejede sig om penge, man at man vil snyde for de sk... points. Jeg fatter det bare ikke!! ;o|
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. januar 2001 - 01:17 #16
Klik på et banner og du har scoret 1 helt point mere... :-)
Avatar billede wikings Nybegynder
16. januar 2001 - 01:33 #17
Efter at ha\' skummet Eksperten er der noget der undrer Mig!!
Kim Rasmussen, Hunden, og mk-software har samme IRQ eller er det IQ!!
Er der flere??