Avatar billede grandahl79 Nybegynder
08. december 2003 - 13:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

uden at have fastnet tlf

hej eksperter efter at have haft en kæmpe skænderi med en kollega må jeg have fastlagt om!!
det er muligt at have adsl og fastnet hos ver sin udbyder??? og om man kan nøjes med at have adsl og ikke have fastnet tlf bare man har stikket!!!!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. december 2003 - 13:51 #1
Ja du kan sagtens have ADSL hos Cybercity og Telefon hos TDC

Det har jeg selv

www.cybercity.dk

MC
Avatar billede riversen Nybegynder
08. december 2003 - 13:51 #2
ja, man kan have adsl og fastnet hos hver sin udbyder
Avatar billede netpxg Nybegynder
08. december 2003 - 13:52 #3
Ja man kan godt have adsl fra et firma og fastnet fra et andet.
Så vidt jeg forstår telestyrelsens hjemmeside er det heller ikke nådvendigt med
fastnet telefon, bare der er et stik. Visse teleudbydere har dog svært ved at forstå det.
Avatar billede riversen Nybegynder
08. december 2003 - 13:52 #4
og du kan også godt have adsl uden fastnet telefon.
Avatar billede grandahl79 Nybegynder
08. december 2003 - 13:58 #5
tusin tak hvordan kan jeg gøre i i alle sammen for points mon?
Avatar billede netpxg Nybegynder
08. december 2003 - 14:00 #6
Gem du dine point til et svært spørgsmål
Avatar billede grandahl79 Nybegynder
08. december 2003 - 14:13 #7
:-)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. december 2003 - 14:24 #8
Hov det var ikke fair :-)

Hvis jeg skal have point skal Netpxq også have samt riversen.

Laver lige et sp til jer om 10 min så i kan få jeres andel

MC