Avatar billede kazo.dk Nybegynder
08. december 2003 - 13:25 Der er 1 løsning

En bestemt slags papir til print.

Hej eksperter.

Jeg skulle lige høre om der er nogen af jer der ved hvad den papirtype der ligner bagepapir hedder hvis man skal købe det. Det er sådan semi-transparent.
Avatar billede m_skau Nybegynder
08. december 2003 - 13:31 #1
Jeg ved ikke noget om, hvilke særlige printerudgaver der måtte findes. Men der er to slags papir der kan ligne det du spørger om:
Det ene er kalker-papir, der bruges til at overføre tegninger i hånden.
Det andet er manifold-papir, der er kraftigere, og som arkitekter bruger til skitser.