Avatar billede el_fuego Nybegynder
07. december 2003 - 23:29 Der er 2 kommentarer

Problemer med CASEFAN

Hej jeg har fået et RAIDMAX miditower, model Scorpio 868. ( http://raidmax.com/products/products_display.php?page_no=3&cID=1&pID=7 ) i 18'års fødselsdagsgave og har sluttet alt til. Alle CASEFAN'S køre som de skal. Men den FAN der sidder på selve glaspladen, lyser ikke som den egentlig burde. Den er sluttet til med det medfølgende kabler, de alm. gennemsigtige som også sidder på strømforsyningen. Der sidder noget tape rundt om selve blæseren men ser ud til bare at skulle beskytte lodningerne. Er der nogen der har haft samme problem med et RAIDMAX tower som har svaret på mit problem? Vil være meget taknemmelig hvis nogen kan give mig et svar på hva det kunne være..

Mvh Kasper Jensen
Avatar billede nico2002 Nybegynder
15. december 2003 - 12:36 #1
Hvilken mærke er blæserne?

Har selv haft samme problem med en blæser fra Sunbeam det viste sig så at være alle 4 dioder der var brændt af på blæseren.

Selve strømmen kommer fra blæseren til dioderne og hvis lednind ikke er sadt ordentligt på fra producenten kan det ske at dioderne er brændt af.

Men da det hele er nyt skal du bare smutte over til forhandleren og få en ny blæser.
Avatar billede nico2002 Nybegynder
08. juli 2004 - 12:28 #2
Er det ikke ved at være lukke tid for dette spørgsmål.