Avatar billede meinertt Nybegynder
07. december 2003 - 20:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl på lydkortet

Hejsa

Jeg har fra oplevet at lyden er stået af på min bærebare computer.

Har prøvet at slette lydkortet i enhedshåndtering (Win XP home) og installere det igen uden held.

Under egenskaber for lydkortet står der "Enheden kan ikke starte - kode 10"

Nogen der ved hvad det betyder og hvordan jeg kan afhjælpe problemet....
Avatar billede bredker Nybegynder
07. december 2003 - 20:14 #1
kode 10
10 The environment is incorrect. ERROR_BAD_ENVIRONMENT

http://www.netop.com/tech/support/errorcodes/win32_error_codes.htm
Avatar billede meinertt Nybegynder
07. december 2003 - 20:35 #2
Fint nok...men det hjalp mig ikke nærmere en løsning...
Avatar billede halifax Nybegynder
08. december 2003 - 00:45 #3
Sikker på, at det er korrekte drivere, der er instaleret til lydkortet på din bærbare? De burde være på CD-Rom der fulgte med maskinen.

Ellers prøv at hente AIDA32 - gratis program - som kan fortælle hvilket hardware, der er på maskinen, så du den vej kan finde den korrekte driver. Hent programmet og installer det, og find oplysningerne om dit lyd device, så du kan finde/hente korrekte drivere
www.aida32.hu
Avatar billede meinertt Nybegynder
10. december 2003 - 11:21 #4
For det første ER de installeret drivere dem der fulgte med computeren på en CD-rom...
Og for det andet har lydkortet virket med de driverer...

:-(
Avatar billede meinertt Nybegynder
15. august 2007 - 10:26 #5
lukker