Avatar billede semot Nybegynder
07. december 2003 - 19:42 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

MP3 til CD og den anden vej

Hej jeg skal bruge et program der kan lave mine mp3 filer om til cd fomat
jeg ved at man kan i winamp men der må også vær et program som kan det samme
det skal vær meget næmt og det skal helst ikke koste noget
er der en som kan hjælpe ?
Avatar billede andersenph Nybegynder
07. december 2003 - 19:47 #1
Windows media player kan det samme og den er jo en del af "pakken"
Avatar billede semot Nybegynder
07. december 2003 - 19:48 #2
jaa men hvordan virker det ?
men jeg vil helst ha´et andet program kun til det
jeg har set et hos en ven men jeg kan ikke huske hvad det heder
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
07. december 2003 - 19:48 #3
windows media player, "kopier musik fra cd"

kun hvis du har verison 8>
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 19:48 #4
vil du have dem brændt på en cd eller???

hvis det er det kan du bruge NERO ( http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=nero&tg=dl-2001 )

Hvis det ikke er det du mener, må du lige forklare nærmere!

Mvh.
Your Friendly Cow
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
07. december 2003 - 19:49 #5
cdex feks
Avatar billede semot Nybegynder
07. december 2003 - 19:49 #6
ja men det er mp3 til cd
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2003 - 19:51 #7
http://www.musicmatch.com/download/free/?OS=pc&MODE=input&DID=&OEM=MMD
Her kan du få den du søger - og så er den gratis :-)
Norbert
Avatar billede semot Nybegynder
07. december 2003 - 19:52 #8
zpeakerz-----> ja men det program har jeg men jeg vil godt
ha et meget lille progam der kun laver dem om til cd filer hvad her det fil format (cd filer)
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 19:53 #9
Du kan ikke lave mp3 filer om til "cd filer".. Sådan nogle filer kan kun afspilles via en cd.. Vil du have dem som Bin filer eller ISO?
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2003 - 19:54 #10
I musicmatch kan du samle de filer, du vil have brændt og brænde dem direkte fra programmet.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 19:55 #11
--> norbert

Han vil jo ikke have dem brændt ned på en cd. Han vil have dem på sin hd, men bare som nogle andre filer.. Han vil vist bare conventere dem.. Ved dog ikke helt hvorfor.. Det virker nyttetsløst :)
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 19:55 #12
*nyttesløst
Avatar billede semot Nybegynder
07. december 2003 - 19:56 #13
zpeakerz-----> jeg ved ikke hvad bin eller iso filer er men jeg skal bare ku putte mit musik fra pc ned på en cd og putte den i min cd-plyer i bilen
men ved ikke hvordan man gør det jeg har nero på pc nu men hvordan gør man ?
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 19:57 #14
nåå!!!! Du skal bare klikke på "NY". Så næste næste næste efter hvad du nu vil, og så skal du "add" fileren (trække og slippe) så er der en menu der hedder brænd. Så brænder den :)
Avatar billede semot Nybegynder
07. december 2003 - 19:59 #15
ok det mener jeg også jeg gør men nu prøver jeg igen
jeg venner tilbage 2 min
men du skla lige svar zpeakerz vis nu det virker ik´
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 19:59 #16
jeg er klar. Har MSN kørende ;)
Avatar billede semot Nybegynder
07. december 2003 - 20:02 #17
er det nero express eller det andet jeg skal gå ind i ?
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 20:04 #18
Det kan du osse. Det er lettere faktisk.
Så skal du klikke på
-MUSIK CD
-AUDIO CD
-ADD (i højre øverste hjørne)
-Så finder du dine sange og trykker på "add"
-Når du har alle sangene trykker du på OK
-NEXT
-Så instiller du hvad den skal brænde med (titel etc er lige meget)
-BRUN og så brænder den.
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2003 - 20:17 #19
Han ville vist nok have dem brændt ned på en CD alligevel :-)
Norbert :-))
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 20:18 #20
jeg underskylder Norbert :D

FORGIVE ME!
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2003 - 20:19 #21
Sel'føli' - no hard feelings :D
Avatar billede semot Nybegynder
07. december 2003 - 20:28 #22
he he jaa men norbert det program du sage vil jeg ikke ha det er alt for stort 20 mb. jaa om det er ikke så meget men aligevel
men zpeakerz-----> du skal svar så du kan få de point ik´
Avatar billede semot Nybegynder
07. december 2003 - 20:32 #23
du får dem men i morgen okay ?
jeg kommer ikke på før

tak for hjælpen
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2003 - 20:33 #24
Det er der jo så heller ingen grund til, når du kun skal brænde. Jeg forstod på overskriften, at du ville kunne konvertere frem og tilbage og også brænde - der er det alletiders program til både at konvertere wav til mp3 og omvendt - og du kan også brænde fra det direkte ned på en cd - enten i "CD-format" som du kalder det, men også i MP3-formatet, så du kan have mellem 7-9 albums liggende på en Cd og evt. afspille dem fra PC eller DVD-afspiller.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 20:34 #25
Uuuha! Lige ned i fars lommer! Ærgeligt det ikke bringer mad på bordet ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2003 - 20:35 #26
Pointspiser !!!  *ggg*
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
07. december 2003 - 20:36 #27
;)
Tjenes hvor der tjenes kan :p

:)