Avatar billede overclocking Nybegynder
15. januar 2001 - 14:57 Der er 6 kommentarer

live lyd

kan man lave en side, hvor brugerne der besøger den kan hører hvad jeg siger nu og her?
Avatar billede codebase Praktikant
15. januar 2001 - 15:09 #1
\"lytter\" med.........  :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
15. januar 2001 - 15:40 #2
Tja, det er noget streaming noget, har ikke så meget forstand på det!

Se i en anden kategori, den hedder streaming :)

Men JA - det kan man :) (ikke kun vha. PHP)
Avatar billede emileej Nybegynder
15. januar 2001 - 17:05 #3
Sig til hvis du finder ud af det ik?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. januar 2001 - 17:31 #4
Nok forkert kategori, men skidt...

Jeg svarede på noget live sending her.

http://www.eksperten.dk/spm/42735

Hvis d så bytter joashuas Webcam ud med en mic - vil princippet være fuldstændigt det samme.

Det her fungere med Windows Mediaplayer - der så selvfølgelig skal være installeret. Du kan ikke åbne folks standard program til lyd - du er nødt til at åbne enten Mediaplayer, Real player eller en quicktimeplayer...

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 00:36 #5
humdidi hum...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2001 - 06:26 #6
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.