Avatar billede bonez Nybegynder
07. december 2003 - 18:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Geforce MX 420 og Silent Hill 3??

Hej!

Kan I svare mig på om jeg kan køre Silent Hill 3 til PC med ovenstående grafikkort? Har hørt nogle problemer med pixel/vertexshader understøttelse, som måske ik er til stede på kortet? Kan der rodes bod på det på nogen måde?

På forhånd tak!
Avatar billede bonez Nybegynder
07. december 2003 - 18:07 #1
Rettelse : Geforce4 MX 420 hedder kortet... :D
Avatar billede ird Praktikant
07. december 2003 - 18:08 #2
Vil jeg sige nej til. Har selv lige gennemført det og har et Geforve 4 ti 4200.
Det kunne godt tage det, men for at nyde denne smukke grafik det spil indeholder skal du have et bedre kort
Avatar billede bonez Nybegynder
07. december 2003 - 18:10 #3
Jeg spørger bare om det kan lade sig gøre på nogen som helst måde at køre det med ovenstående kort?
Avatar billede ird Praktikant
07. december 2003 - 18:13 #4
Så er mit svar nok nej!

Du kan måske godt køre det, men det vil ikke virke optimalt så du kan nyde spillet.

Hvorfor ikke bare prøve det? Lige en trist ting ved spillet....Du kan IKKE bruge mus i det spil, og dette kræver lidt tålmodighed :)