Avatar billede webmasterm Nybegynder
07. december 2003 - 17:10 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Billede og design..

hej Eksperter...

Jeg har et lille problem.. Eller Pro-sec har et lille problem.. De havde betalt for denne hjemmeside : www.broweb.dk/test4/ ! Og de betalte ham en fladskærm og han forsvandt.. Ved ikke hvor.. Men nu er problemet at vi skal have lavet hjemmesiden men vi har bare billedet.. Håber i vil hjælpe... De gider helst ikke give flere penge for det nu..
Avatar billede Chewie Novice
07. december 2003 - 18:16 #1
hvad med at bruge et gratis CMS

www.typo3.org
www.phpnuke.com
Avatar billede Chewie Novice
07. december 2003 - 18:16 #2
Avatar billede webexp Nybegynder
07. december 2003 - 18:49 #3
eller phpnuke jeg har et par kammerater der har et til at kører på min server du kan se et her http://www.gismo.hpja-design.dk/
Avatar billede webexp Nybegynder
07. december 2003 - 18:49 #4
sorry chevie havde ikke lige læst det sorry ignorer mit svar
Avatar billede Chewie Novice
07. december 2003 - 23:43 #5
np
Avatar billede webmasterm Nybegynder
09. december 2003 - 07:22 #6
Nej... Jeg skal have lavet den hjemmeside som på billedet.. Det er det de har betalt for..
Avatar billede alexander_j Nybegynder
09. december 2003 - 15:17 #7
Og så håber du nogen herinde fra vil gøre for point hvad en anden har fået penge for! Jamen held og lykke så ;)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
10. december 2003 - 18:31 #8
skal det være et nøjagtig kopi af den du har linket til
Avatar billede webmasterm Nybegynder
10. december 2003 - 19:25 #9
Ja tak.. Jeg har lavet noget af det selv... www.giw.person.dk/test2/ ! Håber du vil hjælpe mig chokobear...
Avatar billede webmasterm Nybegynder
10. december 2003 - 19:27 #10
Banneret skal bare være det samme.. Både toppen og den på nederen...
Avatar billede webmasterm Nybegynder
10. december 2003 - 19:29 #11
Skriv lige hvis du kan hjælpe mig Chokobear_dk ?
Avatar billede webmasterm Nybegynder
10. december 2003 - 19:32 #12
Ellers så bare lav det så flot som muligt.... Men det må meget gerne ligne det på en prik....
Avatar billede miss-g Seniormester
11. december 2003 - 03:31 #13
Har prøvet så godt jeg kunne:
http://www.nicolin.dk/slettes/index.htm

Har lidt problemer med de sorte streger rundt om ting og sager, og de stiplede linier i menuerne. Håber du selv kan hitte ud af det.

Der var godt nok mange stylesheets - og hvad der er hvad er jo ikke til at hitte ud af, så jeg har ændret lidt i nogle af dem, og brugt dem til teksterne. ...Så du kan lige lave en kopi af originalen hvis det er vigtigt med de stylesheets - inden du lægger min version ind.

Toppen er bare et stort billede, har ikke komprimeret billederne yderligere, så kan du evt. selv slice dem lidt op for at spare upload tid. Ved ikke om det går hurtigere, hvis toppen f.eks. er flere små stykker sat sammen fremfor et stort billede.

Og menuen i toppen er også bare på billede. Man kan jo evt. lave hotspots for at få linkene til at virke.

Håber det var til hjælp - det tog sgu lidt længere tid end forventet men jeg kunne ikke lade være *G*
Miss-g
Avatar billede webmasterm Nybegynder
11. december 2003 - 07:17 #14
Tak for hjælpen Miss-g!! Det var faktisk næsten som jeg ville have det.. Det var det med stregnene.. Om du også kunne lave det...
Avatar billede webmasterm Nybegynder
11. december 2003 - 07:21 #15
Og kan du ikke oploade alle styles ? Til mig...
Avatar billede miss-g Seniormester
11. december 2003 - 13:06 #16
Du kan gemme hele molivitten ved at gå op i browseren - filer - gem som...

Så får du en mappe med alle billeder og styles, og et html dokument.

Jeg har ikke så meget styr på de sorte streger. Ved ikke hvordan han har lavet det? Hvis jeg laver sorte streger der hvor de skal være, så kan du se at der er mere sort, der hvor der er 2 x sorte streger....hvis du forstår. Så det må du nok få én anden til lige at justere.

Tjek teksten for stavefejl og den skal vist også justeres lidt - der er forskellig afstand mellem afsnit.

Det kan vel gøres med et nyt spørgsmål på 60 point (af én der hitte ud af det)...så har du fået lavet det færdigt.
Avatar billede miss-g Seniormester
11. december 2003 - 13:17 #17
Fik lige lavet de stiplede linier også...men resten aner jeg ikke hvad jeg skal gøre ved.
Avatar billede webmasterm Nybegynder
11. december 2003 - 18:30 #18
Okay.. Du kan bare det der.. Du skal selvfølgelig have point'ne Miss-g... Men kunne man ikke lave nogle billeder eller sådan noget så det lignte helt?
Avatar billede miss-g Seniormester
11. december 2003 - 21:42 #19
Hvorfor kalder du dig "webmaster" - kan du ikke noget selv? hæ hæ.....

Kan ikke se hvordan de sorte streger kan være billeder....

Hvis jeg vidste hvordan det skulle gøres - havde jeg gjort det *S*
Avatar billede webmasterm Nybegynder
12. december 2003 - 07:02 #20
Jeg siger tak for hjælpen...
Avatar billede miss-g Seniormester
12. december 2003 - 11:31 #21
Selvtak *S*