Avatar billede netroma Nybegynder
07. december 2003 - 14:09 Der er 2 kommentarer

club-3D radeon 9600 pro

Hej, jeg har fornylig købt et ny grafikkort, men nu er jeg
begyndt at få problemer når jeg gamer, den fryser efetr ca en halv time og det er især i Generals den gør det.
Hvis ikke computeren lukker helt ned får jeg en fejlmelding hvor der står at det er et problem med driveren til grafikkortet, men da det er den nyeste driver jeg har til kortet syntes jeg ikke rigtigt at der giver nogen mening.
Jeg har selv en teori om at det er fordi mit bundkort kun kan køre AGPx4, kan det have nogen indflydelse, eller er det mit grafikkort der er nogel galt med?
Avatar billede mr_sand Nybegynder
07. december 2003 - 14:14 #1
om man kører 4x eller 8x agp har ikke den store virkning. jeg vil tro at din køler på grafikkortet ikke køler nok, eller sidder fast, siden at billedet fryser. Prøv at se på det.
Men resten af din computer skulle ikke  have mulighed for at sløve?
Avatar billede ricky Nybegynder
07. december 2003 - 17:53 #2
jeps - det virker som om at du har et kølingsproblem. dog vil jeg tro at det ikke er selve køleren på grafikkortet der er problemet - men airflow'et i kabinettet.