Avatar billede k_nielsen Nybegynder
06. december 2003 - 18:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forbind bærbar og stationær med cross-over kabel

Hej... help plz..

Sidder her med min gamle stationære pc og min splinternye bærbare motherfucker.... :)  - og vil gerne ha sådan, at jeg ka overføre data fra den gamle til den nye. Hvordan gør man det ???  - har købt et cross-over kabel, men syns ik lige jeg ka få det til at virke... - begge har XP..

(og kan man gå på nettet fra den bærbare - når den er tilsluttet den gamle m/ det cross-over kabel? )
Avatar billede kenp Novice
06. december 2003 - 22:41 #1
hvis du nu starter med at køre guiden netværk på din computer så skal du se :)

Hvis din nye computer har 2 netværkskort (hvis du har adsl så kan du godt), men hvis du kun har 1 netværkskort, så kan det kun lade sig gøre hvis du kun har modem forbindelse.
Avatar billede kenp Novice
06. december 2003 - 22:41 #2
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
07. december 2003 - 11:41 #3
yeah, men....har lissom prøvet at oprette forbindelse, men ka stadig ik få det til at virke.... lissom derfor jeg skriver her... :)
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
07. december 2003 - 11:43 #4
(og det med internettet er forstået du  *ggg*  - det er bare det første spg.)
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
09. december 2003 - 12:35 #5
hmm...
Avatar billede kenp Novice
09. december 2003 - 12:44 #6
hvorfor lukker du og tager point selv?