Avatar billede macp Nybegynder
16. september 1999 - 12:40 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

En alvorlig undtagelse ...

Under opstart får jeg at vide, at
"der er sket en alvorlig undtagelse 0D i 24X:0000FFFF.  ... bla bla bla genstart maskinen ... "

Så genstarter man og det er selvfølgelig i fejlsikret tilstand. Og det går fint. Og så genstarter man igne, og får at vide, at
"der er sket en alvorlig undtagelse 0D i 24X:0000FFFF.  ... bla bla bla genstart maskinen ... "

Så genstarter man og det er selvfølgelig i fejlsikret tilstand. Og det går fint. Og så genstarter man igne, og får at vide, at
"der er sket en alvorlig undtagelse 0D i 24X:0000FFFF.  ... bla bla bla genstart maskinen ... "

Så genstarter man og det er selvfølgelig i fejlsikret tilstand. Og det går fint. Og så genstarter man igne, og får at vide, at
"der er sket en alvorlig undtagelse 0D i 24X:0000FFFF.  ... bla bla bla genstart maskinen ... "

Så genstarter man og det er selvfølgelig i fejlsikret tilstand. Og det går fint. Og så genstarter man igne, og får at vide, at
"der er sket en alvorlig undtagelse 0D i 24X:0000FFFF.  ... bla bla bla genstart maskinen ... "

Så genstarter man og det er selvfølgelig i fejlsikret tilstand. Og det går fint. Og så genstarter man igne, og får at vide, at
"der er sket en alvorlig undtagelse 0D i 24X:0000FFFF.  ... bla bla bla genstart maskinen ... "

Så genstarter man og det er selvfølgelig i fejlsikret tilstand. Og det går fint. Og så genstarter man igne, og får at vide, at ...

Og så videre.

Heldigvis sker det ikke hver gang. Det er hændt, at maskinen starter perfekt. Og når først den er "oppe", er der ingen problemer ... den fryser ikke og opfører sig heller ikke specielt opsigtsvækkende på andre måder.

Pentium III, 450 MHz, 256 MB RAM, 2 x 8 GB IBM harddiske, SoundBlaster 64PCI, Voodoo3 3000

SUK
Avatar billede fcs Novice
16. september 1999 - 13:00 #1
Lad venligst være med at oprette det samme spørgsmål to steder ;-)
Avatar billede snowball Novice
16. september 1999 - 13:06 #2
Ja, der er efterhånden mange der ikke fatter for 5 kroner blandet ;-(

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. september 1999 - 13:49 #3
Og så til nul point - duh!
Avatar billede snowball Novice
16. september 1999 - 13:57 #4
hobbez: Prøv at kigge på det andet spørgsmål, og se hvad jeg har skrevet der ;-))

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. september 1999 - 14:10 #5
HAr jeg gjort :o)
/Rob
Avatar billede snowball Novice
16. september 1999 - 14:14 #6
Sådan macp. Nu kan du fordele point'ene ligeligt mellem os *G*

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. september 1999 - 17:33 #7
Hey, jeg fortjener kun 10% af pointene :o) (I øvrigt var det egentlig en fejl at jeg skrev min sidste kommetar som et svar, men hvis det giver 10% af nul point, så er det da OK :o)
/Rob
Avatar billede hpo Nybegynder
17. september 1999 - 13:56 #8
Selv om der ikke er så mange point at hente, kan jeg anbefale at du prøver et af disse råd :

1. Re-installerer windows

2. Bruger Norton Utillities Windoctor - den kan finde og rette de fleste fejl og konflikter under windows.

VH
Epo
Avatar billede macp Nybegynder
17. september 1999 - 14:05 #9
Kære venner ... der er tale om en mindre misforståelse her ... kan vi fortsætte snakken i den anden kategori, hvor jeg også har stillet det oprindelige spørgsmål? Se i øvrigt min kommentar der. 1000 tak (og lige så mange point, hvis jeg havde mulighed for det)
Avatar billede razmataz Nybegynder
10. november 1999 - 16:22 #10
hey hobbez ....er du mIRC'er?
Avatar billede hobbez Nybegynder
10. november 1999 - 23:12 #11
razmataz: Jeg er da blevet set på #Partyline.dk :o)

/Rob