Avatar billede fcs Novice
06. december 2003 - 15:32 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Et par ekstra ikoner til min side

Dette spørgsmål har sin rod i http://www.eksperten.dk/spm/312568 men da der er tale om en ekstra opgave i forhold til den oprindelige, opretter jeg den i et seperat spørgsmål. Derfor er alle selvfølgelig også velkomne til at svare, selvom Enzilla sikkert har en fordel, da det var ham der lavede de oprindelige ikoner ;-) Det er dog så lang tid siden, at jeg ikke aner om han overhoved er herinde mere.

Jeg har brug for to ikoner mere i samme stil og størrelse som dem Enzilla allerede har lavet til mig (kan ses på http://home1.stofanet.dk/braun/ikoner4.gif). De to nye skal være et ansigt og et kamera. Det ville være fed stil hvis det kunne blive et ikon der ligner et gammelt kamera, men det er ikke et krav.

Derudover kunne jeg godt tænke mig et ikon til adresselinien, som forestiller et destillationsapparat (som det der allerede er lavet, men beregnet til at være et favicon til adresselinien).

Jeg vil selvfølgelig gerne give point for dette arbejde, da det ikke var en del af den oprindelige opgave og derfor ikke indbefattet i den pointgivning. Derfor er alle andre naturligvis også velkomne til at deltage.

Hygge

FCS
Avatar billede fcs Novice
06. december 2003 - 15:46 #1
Hm, spørgsmålet dukkede ikke op på listen over Nyeste spørgsmål - gad vide om der er nogen der har fået en mail om dette spørgsmål så... Smid lige en besked herinde en af jer hvis I har fået en mail om spørgsmålet.

På forhånd tak

Hygge

Peter
Avatar billede atf_nova Nybegynder
06. december 2003 - 16:08 #2
;)
Avatar billede enzilla Nybegynder
06. december 2003 - 23:04 #3
skal se om jeg får tid, melder tilbage en af dagene

hilsen enzilla
Avatar billede fcs Novice
13. december 2003 - 01:00 #4
Enzilla>> Jeg ved godt at du er en travl mand, så dette er ikke for at rykke for ikonerne, men kun for at høre om du overhoved tror at du får mulighed for at lave dem? Jeg har masser af tid ;o)

God weekend :o)
Avatar billede enzilla Nybegynder
13. december 2003 - 14:14 #5
håber på at der skulle blive mulighed for at lave dem i løbet af ugen eller næste week-end.

hilsen enzilla
Avatar billede fcs Novice
13. december 2003 - 16:44 #6
Det lyder super-fint. Bare tag dig den tid du har brug for. Det haster ikke ;-)
Avatar billede fcs Novice
06. januar 2004 - 11:37 #7
Hej Enzilla.

Jeg håber at du er kommet godt over jul og nytår. Jeg ville bare lige høre hvor langt du er - der er ingen stress, da jeg ikke har brug for dem før om en måneds tid ;-)

Hyge

FCS
Avatar billede enzilla Nybegynder
08. januar 2004 - 16:59 #8
jul og nytår gik som smurt, håber det samme for dig ;)
jeg skal prøve at få lavet dem til week-enden eller i det mindste en enkel eller to..så melder jeg lige tilbage.

ha det

Enz.
Avatar billede enzilla Nybegynder
08. januar 2004 - 17:00 #9
hvad ligger et favicon i i størrelse? (pixels)
Avatar billede fcs Novice
08. januar 2004 - 17:18 #10
Det lyder fint, men der er ingen grund til stres!!

Jeg venter gerne på et lækkert resultat ;o)

Du kan se forklaringen bag favicon på http://www.thesitewizard.com/archive/favicon.shtml Der er muligheder for både 16x16 og 32x32

Hygge

Peter
Avatar billede fcs Novice
07. februar 2004 - 10:46 #11
Enzilla>> Har du modtaget den mail jeg sendte til dig? Hvis ikke, har jeg lagt den ind her nedenfor:

Hej H-C.

Tusind tak for dine ikoner. Jeg er bestemt ikke utilfreds, men vil høre om det evt. var muligt med et par ændringer ;o)

For det første, tror jeg at vi har snakket lidt forbi hinanden mht. til kameraet. Jeg mente egentlig et foto-kamera, da det er meningen at det skal være et link til billeder/fotos af destilleriet. Jeg synes at dit ligner et film-kamera, men det kan sagtens være mig der tager fejl. Måske ville et lidt mere moderne kamera være mere illustrativt og være mere klart for brugeren?

Den anden (og sidste ting): De to nye ikoner ser ud til at være meget mørke og knapt så "skinnende/glansfulde" som de første du lavede. Kunne de evt. blive lysere og mere "skinnende/glansfulde"?

Som sagt er tiden ikke et problem - og du skal endelig sige til når jeg bliver for besværlig ;o)

Med venlig hilsen

Peter aka. FCS
Avatar billede enzilla Nybegynder
07. februar 2004 - 17:38 #12
Hej FCS, jo jeg havde fået mailen har bare ikke lige fået kikket på så meget her på det sidste, men gør det i den nærmere fremtid, hvis du skulle komme til at mangle dem inden jeg får møvet mig færdig, må du lige sende en mail

hilsen enzilla
Avatar billede fcs Novice
07. februar 2004 - 18:14 #13
Bare tag det roligt, jeg venter som sagt gerne på kvalitetsvaren som du jo altid leverer ;o)
Avatar billede enzilla Nybegynder
26. marts 2004 - 20:17 #14
hey Fcs, jeg har stadig ikke glemt dig, bare haft lidt travlt med skole og arbejde, men har i det mindste endelig fået lysledernet, så nu er det en fornøjelse at være aktiv på nettet igen, ka du ikke lige smide en linie om hvornår du gerne vil have dem færdige (tilladt at lyve), sådan er det når man har 1000 ting hængende over hovedet, så skal man have lidt deadlines.

hilsen hc
Avatar billede fcs Novice
27. marts 2004 - 14:30 #15
Hej igen. Der er ikke nogen deadline, da projektet er sat på pause. Programmøren har for et par dage siden fortalt mig, ar han desværre ikke tid, så derfor spekulerer jeg over hvad jeg gør nu. Jeg tror dog at løsningen i første omgang bliver en mindre version af siden, som ikke bliver så avanceret. Derfor er der ikke noget hastværk på ikonerne - bare de bliver lige så lækre som det første sæt ;o)

Hygge

FCS

P.S.: Velkommen tilbage på nettet ;o)
Avatar billede fcs Novice
04. august 2004 - 22:49 #16
Hm, måske man snart skulle til at lukke spørgsmålet ;o) .........?
Avatar billede enzilla Nybegynder
05. august 2004 - 19:12 #17
tjo, du sender som sagt bare en mail til mig hvis du får brug for dem ;)

hilsen hc
Avatar billede fcs Novice
10. august 2004 - 17:25 #18
Hej HC.

Det er iorden - jeg melder mig hvis der opstår et behov ;o)