Avatar billede s_f Nybegynder
06. december 2003 - 12:23 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg counter strike

Hej eksperter.
Jeg sidder lige os læser det nye TDC magasin og der står at man gratis kan downloade counter strike på nettet, men at man dog skal købe half life.

O.k Men hvor kan jeg så downloade den nyeste version af counter strike?

Mvh. Steffen
Avatar billede hashkagen Nybegynder
06. december 2003 - 12:26 #2
Counter-Strike.net - er deres oficielle hjemme'r

LONG LIVE COUNTERSTRIKE LOL!
Avatar billede s_f Nybegynder
06. december 2003 - 12:28 #3
Jeg har siddet og kigge lidt rundt på nettet, nu ville jeg bare gerne have et direkte link.
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 12:28 #4
Er det steam(cs 1.6) du vil have eller counter strike 1.5
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 12:29 #5
Avatar billede s_f Nybegynder
06. december 2003 - 12:35 #6
jeg er helt newbie i det counter strike, hvad er forskellen imellem steam og 1,5?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2003 - 12:37 #7
Steam er en nyere version af 1.5 med nye våben og div. baner ændret en snule.
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 12:39 #8
du skal have steam....
Avatar billede s_f Nybegynder
06. december 2003 - 12:41 #9
lybech det link du sendte til mig er det steam? for det er jeg i gang med at downloade.
Avatar billede s_f Nybegynder
06. december 2003 - 12:43 #10
Jeg er van til at spille delta force BHD, så jeg vil da mene at der er sgu en masse bøvl med at installere det spil. først skal man have fat i halft life så conuter strike, og nu også noget steam. men jeg hører jo kun gode ting og spille så jeg vil da lige prøve det.
Avatar billede guanche Nybegynder
06. december 2003 - 14:51 #11
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2003 - 15:03 #12
I skal altså downloade programmet 'steam', som bagefter installerer counter-strike for jer.

http://www.steampowered.com
Avatar billede halifax Nybegynder
06. december 2003 - 15:04 #13
Større artikel om Half Life -> Counter-Strike i Datatid, December 2003:

Valve (dem der lavede Half Life) har lavet om på sit spildistributionssystem. Nu skal man have Steam installeret for at kunne spille nye udgaver Counter-Strike og andre Mods. Sream letter opdateringen og skulle give hurtigere spil, men det fylder en hel CD som man skal downloade først.
www.steampowered.com
Avatar billede guanche Nybegynder
06. december 2003 - 15:17 #14
stream er jo ikke gratis
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 15:46 #15
Jo steam er gratis...... du skal bare have en cd-key......
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2003 - 15:49 #16
Korrekt> hvis man har Half-Life eller Counter Strike Retail har man adgang til steam gratis - men kun i 30 dage.
Avatar billede s_f Nybegynder
06. december 2003 - 16:02 #17
Wauw.. jeg fatter altså ikke hvorfor det ikke bare kunne være nemt, køb et program og færdig, men her skal der jo 3 til?! men jeg prøver mig fra med det steam!
Avatar billede s_f Nybegynder
06. december 2003 - 16:09 #18
Okay, nogen der gider sende mig direkte link til at hvad jeg skal bruge. Fx steam counter strike..?
Avatar billede s_f Nybegynder
06. december 2003 - 16:41 #20
så det vil sige, at når jeg downloader full steam, installere den også counter strike?

så er det eneste jeg mangler er at købe halft life?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2003 - 20:35 #21
Steam ER Counter Strike :)
Avatar billede s_f Nybegynder
07. december 2003 - 11:44 #22
Hali hallo?
Vil det sige at hvis jeg downloader full steam, og køber half life, skulle jeg kunne spille counter strike?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2003 - 12:42 #23
ja - men du skal stadig opdatere både Half Life + Counter Strike før du kan spille via steam.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2003 - 12:42 #24
:)
Avatar billede s_f Nybegynder
07. december 2003 - 15:22 #25
Okay, Jeg køber half life for små 100 kr.

Og så downloader jeg full steam, og så slulle det være det?

/Steffen
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2003 - 17:43 #26
´NEJ! LÆS hvad der bliver skrevet
Avatar billede s_f Nybegynder
09. december 2003 - 15:52 #27
Ok john jeg fandt ud af det takker til alle.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2003 - 20:23 #28
s_f> oki ;)
Takker for point :)
Avatar billede rdugal Nybegynder
17. februar 2004 - 14:51 #29
Hej eksperter :D
Jeg sidder og spiller CS..
Men Jeg kan ikke komme ind i nogen server
og hvis jeg fx. køber en sniper kan jeg ikke se den der prik når man sigter med den det kan jeg heller ikke med soom gevære
Hvorfor kan jeg ikke det?
Jeg har geninstalleret CS og HL men det virker stedeig ikke..
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2004 - 19:37 #30
Du skal oprette dit eget spørgsmål.