Avatar billede psitron Nybegynder
06. december 2003 - 12:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Backup af vigtige filer fra lettere defekt hard-disc

Hjælp!

Jeg sad og opdaterede nogle drivere på min Windows 2000 maskine og nu virker OS ikke mere. Jeg har heldigvis en anden HD så nu kører den ødelagte som slave i denne PC.

Hvordan kan jeg rede mine vigtigste filer fra HDen (email, adressebog, arbejde, personlige filer)?

Win2k prøver at undersøge den ødelagte HD når man starter op men når den når til at skulle "kontrollere indeks" sker der ingen ting. Kan man rede Windows installationen?

Mange a filerne der ligger på HD er blevet komprimeret af Windows for at spare plads når man kører "Diskoprydning" og checker "Komprimer gamle filer". Det ser ud til at være disse filer der ikke kan flyttes fra HD. Resten af filerne fejler ikke noget.

Håber at hvad jeg har skrevet er til at forstå og glæder mig til at høre jeres svar.
Avatar billede bartz Praktikant
06. december 2003 - 12:12 #1
Gå ind i MS-DOS. Det kan du gøre ved hjælp af start og så kør og så skriver du cmd...
Dernæst går du ind i din D drev hvis det er D drev der er ødelagt. Du skriver bare D:...Bagefter gå du ind i den mappe du vil kopiere og så skriver du eks Games copy C:

Jeg ved godt det er lidt svært men det dur altid !
//Bart
Avatar billede psitron Nybegynder
19. august 2008 - 14:02 #2
Lukker...