Avatar billede Slettet bruger
06. december 2003 - 11:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Netværk mellem flere computere i WinXP

Har alle dage haft problemer med når vi er til LAN eller hjemme på mit hjemmenetværk, at jeg har kunne se nogle af de andre, eller jo har enkelte gange været heldig. Men hvorfor er det kun nogen gange jeg se de andre på netværket?
Avatar billede gf400 Nybegynder
06. december 2003 - 11:43 #1
dér er jo en netsetup i win xp som kan sætt din computer op til at du er sat til en scwits det skal i bare sætt ens op på alle computer
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2003 - 11:44 #2
Jamen køre den der setup for hjemme/office-netværk, men vi kan stadig ikke se hinanden...
Avatar billede gf400 Nybegynder
06. december 2003 - 11:46 #3
hmmmmm jeg har også selv haft lidt problemer med det har i alle lavet en net bios??
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2003 - 11:48 #4
Nej, har jeg vi ikke.. Skal vi det?
Avatar billede gf400 Nybegynder
06. december 2003 - 11:51 #5
ja det kan i prøve det hjalp da jeg prøvet det
Avatar billede kenp Novice
06. december 2003 - 14:01 #6
har i en router eller har i ikke nogen router?
Avatar billede verden Nybegynder
09. december 2003 - 09:04 #7
Prøv at "del/share" en mappe på hver af comp. Husk alle maskiner skal være i samme "Arbejdsgruppe"
Avatar billede cluster.one Nybegynder
07. januar 2004 - 23:17 #8
Jeg har nogle gange oplevet at computerene kan se hinanden hvis man søger efter computer-navnet. Har ikke nogen forklaring på det, men det virker for mig :)