Avatar billede ludacris Nybegynder
05. december 2003 - 23:40 Der er 15 kommentarer

cool tekst?

Hey...

det ik så møjet HTML...

men mere hvor på nettet, man kan generer nogen fede Tekster, sådan så det ser mere fedt ud istedet for...
jeg kan ikk forklarer det bedre, sorry
Avatar billede lybech Nybegynder
05. december 2003 - 23:46 #1
Fatter ikke en skid af hvad du skriver prøv lige at om formulere det...;)
Avatar billede Slawomir Seniormester
05. december 2003 - 23:56 #2
prøv nu alligevel.... er det scripts du søger eller er det logo, button design eller er det fonts???

hvad er det du søger????
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. december 2003 - 23:56 #3
Hvis du mener fyldetekst, prøv http://www.lipsum.com/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. december 2003 - 23:57 #4
..klik på "Generate..." knappen..
Avatar billede lybech Nybegynder
05. december 2003 - 23:58 #5
thesurfer>> ved du hvad han mener???
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2003 - 00:02 #6
Hvis det er et logo eller knapper, du mener, kan man lave nogle ganske flotte på http://www.cooltext.com/
Avatar billede roenving Novice
06. december 2003 - 00:04 #7
Jeg gætter på, at han gerne vil finde et sted, hvor man kan genere grafik-stumper udfra en tekst ...
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. december 2003 - 00:05 #8
skal vi ikke lige prøve på at forstå hvad han mener, før vi kommer med nogle forslag som han ikke kan bruge - det var bare en tanke
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. december 2003 - 00:07 #9
lybech> overhovedet ikke :).. men det lyder som fylde tekst man plejer at placere på et website, for at vise hvordan det kan komme til at se ud..
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 00:07 #10
jeg fatter bare intet....
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. december 2003 - 00:08 #11
velkommen i klubben :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. december 2003 - 00:16 #12
hmm... "ludacris" er en forvrængning (eller hvad man nu vil kalde det) af det engelske ord "ludicrous" som betyder "latterlig, naragtig, løjerlig"..
Kunne det mon være en slags påskeæg/joke-ting?
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. december 2003 - 00:25 #13
laducris >> jeg respekter hvis du ikke er så god til at dansk, hvis du ikke ved hvirdan man forklar det du gerne vil have hjælp til så prøv med at komme med nogle links, hvor du har set det du spørger om.

hvis thesurfer har ret med at du laver p.. med os så gøre os den tjenneste og lade være med at oprette nogen spm,
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2003 - 03:02 #14
*GG* Leger vi gætteleg? *GG*
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. december 2003 - 15:24 #15
extend >> ikke mere. han vil åbenbart ikke have hjælp