Avatar billede ahumle Nybegynder
05. december 2003 - 20:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af messenger

Heysa

Jeg har en Windows XP Pro, og selvom jeg aldrig mindes at have downloadet eller brugt Messenger, popper der alligevel med jævne mellemrum en boks og spørger om jeg vil have en nyere version og lign.

Hvordan fjerner jeg Messenger - for altid?

På forhånd tak.

ahumle
Avatar billede espersen Novice
05. december 2003 - 20:23 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2003 - 20:53 #2
Sikker på det ikke er Tjenesten Messenger?

Start > Kontrolpanel > Administration > Tjenester >  Messenger (skal markeres) Til venstre vil du så se "Stop tjenesten" og "Genstart tjenesten" Klik på "Stop tjenesten"
Avatar billede ahumle Nybegynder
05. december 2003 - 21:30 #3
Det var det. Tak.
Avatar billede espersen Novice
05. december 2003 - 21:33 #4
fik du det væk ?
Avatar billede ahumle Nybegynder
05. december 2003 - 21:36 #5
yep.
Avatar billede espersen Novice
05. december 2003 - 21:39 #6
hvis det var mit tip der hjalp - så acceptér mit svar ellers bed John om at smide et svar (og acceptér hans istedet)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2003 - 22:06 #7
svar (hvis det var mit tip ;))
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 00:35 #8
Jeg har svaret:
I Windows XP ligger programmet Messenger ikke under Tilføj/Fjern programmer.
På denne hjemmeside: http://www.ngweb.biz/software/remmsg.shtml kan man
downloade en zipfil, der hedder remmsg.zip. Når zipfilen udpakkes fjernes
Messenger fra computeren.
Avatar billede espersen Novice
06. december 2003 - 08:38 #9
-> lybech: problemet er jo løst !
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 11:40 #10
Hvorfor var der så ingen der havde fået point... han var ikke tilfreds...
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2003 - 12:35 #11
lybech> der ER da nogen der har fået point nu - guv ham da en chance for at acceptere....!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2003 - 12:35 #12
guv = giv
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2003 - 12:47 #13
P.s. hvad har messenger tjenesten med PDA at gøre???