Avatar billede joashua Nybegynder
15. januar 2001 - 10:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

javascript og ?

Hej eksperten, jeg lå lige og fik en ide i nat, sikkert brugt før, men jeg prøver at forklare

Der skal være X antal grupper og alle brugere skal have mulighed for at ligge en linje tekst ind i hver gruppe eller bare en i det heletaget, det er ligemeget. disse linjer skal så overføres til en dropdown boks som ligger under hvert emne.

Når man så trykker på en af teksterne så kommer de til at blive vist i nummer 2 og så kan man se om den kan bruges, og så ryger den i sms senderen.

Så skal der inden man kommer til katetgorierne /emnerne være mulighed for at tilføje en sms til en af emnerne.

-------------/    /-------------/
            /    /  Visning  /
Dropdown    /    /  af input  /
            /    /    2      /
      1      /    -------------
            /

SMS sender med teksten fra boks 2.

Kunne forstille mig noget i retning af http://eksperten.i.hasselager.net/javascript/28243a.htm når det skal fra boks 1 til 2.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. januar 2001 - 00:26 #1
ehm .. det der eksempel fra eksperten.i.hasselager.net funker minus
Avatar billede emileej Nybegynder
16. januar 2001 - 07:18 #2
>>tdaugaard

Funker fint på min IE 5.5 på win2k :)

E-)mil
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. januar 2001 - 17:58 #3
IE 5.5 Win98 SE her ... såe
Avatar billede emileej Nybegynder
16. januar 2001 - 21:18 #4
Bliver emnerne fra den overstående boks ikke føjet til, når du trykker på dem?
Avatar billede joashua Nybegynder
23. januar 2001 - 02:06 #5
Nå emnet er nok ude igen.