Avatar billede briantzd Nybegynder
05. december 2003 - 15:55 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Movie player

Ja jeg har hentet nogle film men jeg jeg kan ikke spille dem! Hvad for et program skal jeg bruge til det? Jeg er helt på bar bund! Deres filnnavn er : filmensnavn.AVI så jeg ved ikke hvad jeg skal spille i! Hverken Winamp eller windowsmedia player kan!
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
05. december 2003 - 16:03 #1
Du skal have DivX...
Du akn få den på www.divx.com
Avatar billede ird Praktikant
05. december 2003 - 16:07 #2
hentet nogle film???

Mener du downloaded på nettet????
Avatar billede tripwire Nybegynder
05. december 2003 - 22:07 #3
Det er muligt du også skal bruge XVID, det bliver vist og brugt tit... DivX og XVID er codecs som din Windows Media Player bruger..
Avatar billede tripwire Nybegynder
05. december 2003 - 22:09 #4
også brugt tit, DOH!

http://heanet.dl.sourceforge.net/sourceforge/ffdshow/ffdshow-20020617.exe
Dette er xvid codec.. sig til hvis du også mangler lyd
Avatar billede tripwire Nybegynder
05. december 2003 - 22:10 #5
Men det er normalt windowsmedia jeg bruger til at afspille mine ".avi" film, så det burde du også sagtens kunne gøre
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
07. december 2003 - 13:23 #6
download nimo codec pack... har snart alle de nødvendige codecs:
http://hyperion.sp.unipg.it/bodhi3/programming/VideoTutorials/Nimo50Build9Beta1.exe