Avatar billede afterglow.dk Nybegynder
05. december 2003 - 10:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

link til download i adresse?

Jeg har en mp3 fil liggende på en webserver. Jeg vil gerne lave et direkte link man kan skrive i adressefeltet. Men når jeg skriver den direkte adresse til filen i adressefelte begynder den bare at afspille i mediaplayer. Spørgsmålet er hvordan jeg får den til at downloade istedet. Og det skal ikke være noet med at installere en "download maneger"!
Avatar billede popsy Novice
05. december 2003 - 10:26 #1
hmm, har du ikke mulighed for at smide den ind i en simpel html, så du kan højreklikke og vælge gem som?
Avatar billede mm12010 Nybegynder
05. december 2003 - 10:48 #2
har adgang til asp?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2003 - 10:52 #3
eller PHP?
Avatar billede ludacris Nybegynder
05. december 2003 - 23:45 #4
pak den ned i enten .Zip (WinZip) eller .RaR (Winrar, understøtter begge dele) det gør at den downloader istedet..
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2003 - 00:39 #5
LOL
Avatar billede popsy Novice
06. december 2003 - 01:52 #6
el barto> ? Forslaget er da absolut brugbart?