Avatar billede bettemus1 Nybegynder
05. december 2003 - 10:03 Der er 3 kommentarer

menu bjælke kører med i andre skærmbilleder

Jeg har en apacheserver der kører noget java script i en browser.
Problemmet er at menu bjælken i dette program ligesom løsriver sig når man skifter skærmbillede og så kan man pludeselig se menu bjælken i feks. outlook skærmbilledet eller andre programmer.

nogen der ved hvorfor...?
Det skal lige tilføjes at det kun sker på win 9X maskiner.
Avatar billede popsy Novice
05. december 2003 - 10:29 #1
evt. en indstilling et sted, hvor den står til "allways on top"?
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
05. december 2003 - 10:45 #2
Hej popsy

Tror det næppe.

Det er en side lige som www.msn.dk feks., men det er kun menu bjælken der ser ud til altid at være øverst. Alt det andet i vinduet forsvinder godt nok når man skifter skærmbillede.
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
29. marts 2004 - 07:56 #3
lukker for ingen ser ud til at kunne hjælpe