Avatar billede ccphilip Nybegynder
04. december 2003 - 21:49 Der er 8 kommentarer

Søger ekspert inden for Concorde

Jeg søger en der er ekspert i concorde, og som kunne tænke sig at være med til en opsætning af et komplet system, bestående af dankort terminaler og lager opsætning og andet. Det er en ny virksomhed jeg har fået som er ved at bygge nye kontorer. Jeg sørger for alt opsætning med server og arbejdsstationer. Så derfor mangler jeg lige en ekspert der har prøvet sådan noget med concorde.. Der vil blive en god løn.
Avatar billede supervisor Nybegynder
04. december 2003 - 22:12 #1
Hej ccphilip
mail til pkeriksson@hotmail.com, så skal jeg hjælpe dig
Avatar billede dma Nybegynder
04. december 2003 - 23:29 #2
Hvor i landet? (Jeg er nordjyde)!
Avatar billede danmarlin Praktikant
05. december 2003 - 08:20 #3
Hej,
Jeg er beliggende i Værløse i Nordsjælland, så hvis det passer bedre til hvor kunden er placeret, så har jeg 16 års erfaring i XAL. Både opsætning, udvikling, konfigurering og almindelig brugererfaring.
Hvis du er interesseret kan du checke min hjemmeside www.apsupport.dk og vi kan måske få et samarbejde op at stå.
Mvh
Anette
Avatar billede mariaf Juniormester
05. december 2003 - 08:25 #4
Dels hvor i landet, og dels lyder det noget tidsbegrænset? Men jeg er interesseret mf@easyfrag.dk
Avatar billede ccphilip Nybegynder
05. december 2003 - 09:02 #5
Det er på fyn ved Middelfart
Avatar billede dma Nybegynder
02. januar 2004 - 15:43 #6
Lukketid?
Avatar billede ccphilip Nybegynder
02. januar 2004 - 18:44 #7
Jeg søger jo stadig, så det er ikke lukketid...
Avatar billede wilco Nybegynder
07. januar 2004 - 12:50 #8
Jeg har en gl. kollega, som "desvære" er forfærlig dygtig :)

placeret i Kolding, men har andre kunder i middelfart.

Rasmus Hansen - rahp@get2net.dk