Avatar billede hybel Nybegynder
04. december 2003 - 19:28 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Feedback på i4design.dk

Hej.

Jeg vil blive utrolig glad, hvis du gad kigge på www.i4design.dk og smide lidt feedback. Den blev færdig i forgårs efter mange timers arbejde...

Ha' i øvrigt en rigtig god weekend, og pas nu på alle jule branderterne der ude :-)

- Hybel
Avatar billede mads.peder Nybegynder
04. december 2003 - 20:01 #1
Ik for at ødelægge din jul. Men synes næsten selv at du skulle tjekke din side i mozilla FB 0.7 :(. Ser ikke så godt ud :(
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. december 2003 - 20:05 #2
(1) Layoutet er MEGET anderledes, og det gør det spændende

(2) Ved godt at din intro ikke varer så lang tid, men der kunne måske godt være en "skip" knap

(3) Fik ikek lige øje på den i første omgang, men synes det er en fin effekt du har lavet, så man kan se hvilket link man holder musen over.

(4) Menuen er let at anvende og punkterne er sigende.

(5) 10@13
Avatar billede hybel Nybegynder
04. december 2003 - 20:32 #3
mads.peder -> %&#%$"/&" grrrr.... hehehehe, nej min jul bliver ikke ødelagt af det, tak for oplysningen. Ved godt den ikke er helt cross-browser venlig.

jacobclausen -> Skip knappen!? Du har ret, selvfølgelig! Tak for ordene, og den pæne karakter.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. december 2003 - 20:41 #4
skip knap -> en knap man kan klikke på for komme uden om den lille intro der er på siden istarten, men direkte komme igang med at kigge på indholdet.
Avatar billede hybel Nybegynder
04. december 2003 - 20:51 #5
Yes... sorry for ?! tegnene, jeg ved hvad en skip knap er :-)
Avatar billede espersen Novice
04. december 2003 - 21:02 #6
Fed side . meget anderledes på den fede måde

Dine links/menu fremtræder meget fint i designet - måske kunne de dog være lettere at opdage for førstegangsbesøgende.

Og ja du skal nok lige checke koden igennem med http://validator.w3.org/detailed.html - den kan vise dig et par fejl
Avatar billede espersen Novice
04. december 2003 - 21:04 #7
og ja - der er noget INDHOLD at besøge dig for !! (bl.a. dine tutorials)
Avatar billede hybel Nybegynder
04. december 2003 - 21:20 #8
espersen -> har prøvet validatoren, det ser ikke så pænt ud, men er det ikke "kun" skønhedsfejl? Det er de samme attribut fejl som hvis man kører tv2.dk igennem maskinen :-)

Tak for infoen om linksene, syntes du de er svære at opdage? Jeg har ellers bestæbt mig på at gøre den fri for teknik-liderlighed og lave den navigations venlig. Men det er taget til efteretning...
Avatar billede espersen Novice
04. december 2003 - 21:33 #9
mht. validatoren så sikrer den dig jo (næsten) at siderne kan ses ordentligt i alle brusere - IE er efter sigende god til at gætte hvad der skulle have stået af kode - mens andre "bare" bliver visr forkert for den besøgende. MadsPeder har åbenbart et problem i Mozilla (den har jeg ikke installeret).

Brug lidt tid på den validator : og brug det som et kvalitetsstempel overfor dine kunder...

Mht. menu - så bruger man jo ikke mange sekunder på en side, førend man har besluttet om man vil tilbringe lidt mere tid der (om man fandt det man søgte) - derfor får du min umiddelbare lidt hårde vurdering. Men jeg ved at menuen kan være svær BÅDE at være synlig OG integrere så den flot som du har.
Avatar billede medions Nybegynder
04. december 2003 - 22:21 #10
hybel> Gider du kontakte mig på rune@medions.dk ?

//>Rune
Avatar billede superanden Nybegynder
04. december 2003 - 22:51 #11
jeg synes det er lidt irriterende at når man klikker på top menuen sker der ikke noget med siden før man klikker på en af undermenuerne...

det er smag og behag, ved ikke om andre synes det samme?

ellers kanon fed side 11@13
Avatar billede superanden Nybegynder
04. december 2003 - 22:58 #12
forresten du har et program der kan lave billeder om til tegninger... hvilket et er det
Avatar billede jacob_m Nybegynder
04. december 2003 - 23:02 #13
Måske skulle undermenuerne tone lidt hurtiger frem... Man sidder og bliver lidt nederen over at skulle vente på at de tager sig tid til at komme ;-)..
Avatar billede superanden Nybegynder
04. december 2003 - 23:12 #14
helt enig
Avatar billede hybel Nybegynder
05. december 2003 - 10:26 #15
medions -> er hermed gjort :-)

superanden -> Jeg vil helt klart overveje at lave det sådan, så når man klikker i topmenu kommer der en ny side frem, uden man behøver klikke i sidemenuen, en lille detalje som er irriterende, korrekt!

jacob_m -> Du har ret, jeg skal nok tone menuen lidt hurtigere frem, syntes selv det er et mindre problem...
Avatar billede hybel Nybegynder
05. december 2003 - 19:00 #16
Takker for de mange konstruktive input. Rigtig god jul til jer alle...