Avatar billede mailliw Nybegynder
04. december 2003 - 17:51 Der er 4 kommentarer

søger driver til Hewlett

Hvor er det nu man finder drivere henne??
Jeg søger en driver til hewlett packard deskjet 870 CXi
Avatar billede mailliw Nybegynder
04. december 2003 - 18:06 #2
>>resten
kan det passe at en driver fylder 4,4 Mb ?? Jeg skulle gerne have den over på en diskette..
Avatar billede resten Nybegynder
04. december 2003 - 18:23 #3
Hvilket system er det til ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. december 2003 - 10:58 #4
Det er ikke ualmindeligt at en driver fylder helt op til 50Mb. DeskJet printerne ligger typisk mellem 2 og 10Mb, så din er en af de mindre.

Du får den vist ikke over på en diskette i hel form, men ved hjælp af shareware programmet HJSplit kan du splitte filen til 3 mindre filer, der hver kan ligge på en disk. Så kan du samle dem igen på den pc du kopierer dem til.
HJSplit kan du hente her: http://www.freebyte.com/hjsplit/#win32