Avatar billede thrill Nybegynder
14. januar 2001 - 22:34 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

ASUS CD-S500 50x IDE

Hvad mener i on ovennævnte drev, er det et godt eller et dårligt køb ?

Jeg har hørt at drevet skulle larme en del, passer det ?
Avatar billede elmore Nybegynder
14. januar 2001 - 22:56 #1
Jeg har netop samlet computer og har købt ASUS CD-S500 50*IDE.
Drevet larmer en del .. men ved hjælp af software fra ASUS´hjemmeside kan du regulere hastigheden af drevet og dermed fået det til at larme mindre.

Jeg har ingen problemer haft med drevet og kan anbefale det !!
Avatar billede dreadworg Nybegynder
14. januar 2001 - 23:16 #2
Jeg har nu haft mit i et helt år, og ingen problemer har der været med det. Det kører stadgi optimalt, hvilket er imponerende efter mit synspunkt.

Thumps up! :D
Avatar billede xtom2 Nybegynder
15. januar 2001 - 01:39 #3
Drevet var ikke vurderet på edbpriser.dk, men fandt dog link til PRC Data, hvor to købere har skrevet deres kommentarer. Læs det her:

http://shop-server.dk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=587&prmenbr=302&CGRY_NUM=503

Xtom` =)
Avatar billede thrill Nybegynder
30. januar 2001 - 11:52 #4
Takker.