Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
04. december 2003 - 12:01 Der er 3 kommentarer

Udtræk fra Outlook

Hej

Jeg skal lave et udtræk af kontaktpersoner på baggrund af en kategori på en kontaktperson. Jeg skal kunne bruge udtrækket til brevfletning.

Eventuelle forslag bedes kontrolleret, da det ikke umiddelbart er så nemt som det lyder (har ihvertald prøvet forgæves.)

Torben
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. december 2003 - 12:18 #1
lav et udtræk/eksport som en CVS fil og åben den i excel, så er det nemmere
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
04. december 2003 - 14:00 #2
Via filer -> Exporter?
Her kan jeg som filtype allerede vælge Excel.
Når jeg vælger at exportere kommer kun feltdefinitionerne med, ingen data.
Afprøv venligst, og beskriv fremgangsmåden.

Torben
Avatar billede vistodk Nybegynder
05. december 2003 - 09:28 #3
filer -> imoprter og exporter -> eksporter til en fil -> Excel -> marker adresse kartotek -> definer fil ->