Avatar billede afb Nybegynder
04. december 2003 - 10:51 Der er 1 løsning

Sim lock, SonyEricsson T68

SPØRGSMÅL: Findes der billigt og let tilgængeligt udstyr til at låse SonyEricsson telefoner op med, er det noget jeg kan købe over nettet ol, hvor mange telefoner passer det til, er det noget almindelige mennesker med en PC kan finde ud af. Løsning på dette så er der point.

FRABEDES: Patetisk brok over hvad man må og ikke må (som fx nogle af de andre indlæg.
Svar på hvilke butikker og websteder man man kan få det gjort, je vet je vet.
Avatar billede afb Nybegynder
25. december 2003 - 16:43 #1
lukket