Avatar billede wust Nybegynder
14. januar 2001 - 21:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

partitionering

I Win ME har man ikke adgang til Dos, og derfor kan jeg ikke bruge partitision magic til at opdele min harddisk, hvad skal jag gøre istedet.
Avatar billede parazite Nybegynder
14. januar 2001 - 21:59 #1
Format c:\\, geninstallér Win98. WinME er noget lort. :o)
Avatar billede wust Nybegynder
14. januar 2001 - 22:03 #2
Tak for svaret, hvad med win2000 prof kan det køre Dos.
Avatar billede simonvalter Praktikant
14. januar 2001 - 22:04 #3
parazite>> hold dine dumme bemærkninger for dig selv !!
wust>> det er muligt med partition magic 6.0 ..
Avatar billede wust Nybegynder
14. januar 2001 - 22:05 #4
Tak for svaret hvad med win2000 prof kan det køre dos.
Avatar billede simonvalter Praktikant
14. januar 2001 - 22:05 #5
i win 2000 kan du heller ikke køre i dos .. men der kan du osse bruge pm 6.0
Avatar billede wust Nybegynder
14. januar 2001 - 22:06 #6
Tak for svaret den må jeg have skaffet...
Avatar billede parazite Nybegynder
14. januar 2001 - 22:07 #7
loadet : Dumme bemærkninger? Deler zq da bare mine erfaringer med manden. WinME sutter, sådan er det. Har hørt om en, måske 2, positive oplevelser med WinME, så hold dog selv dine dumme bemærkninger for dig selv.
Har du flere kommentarer, så skriv på admin@middleofnowhere.dk eller på ICQ 27432201, så vi ikke spammer wust\'s spørgsmål unødvendigt.
Avatar billede hotpop Novice
15. januar 2001 - 21:41 #8
partition magic 5.01 virker både til me og 2000 = booter på 2 disketter som igen er en langt hurtigere måde at bruge Partition magic på.
Avatar billede parazite Nybegynder
15. januar 2001 - 22:27 #9
hotpop : Det er kun tilladt at have en bruger af gangen!
Avatar billede hotpop Novice
16. januar 2001 - 12:43 #10
Parazite>> OG???
det er jo ikke forbudt at have 2 OS installeret, vel? dvs. samme bruger til begge OS.
Kan ikke lige se hvor du vil hen med din lille kommentar...
Avatar billede hotpop Novice
16. januar 2001 - 12:45 #11
nu kan jeg se det...
Og lige netop hvilken bruger skulle jeg være så???
Med den forrige brugerprofil overtrådte jeg ekspertens regler og blev slettet så jeg HAR altså kun EEN bruger!!!
Avatar billede msmows Nybegynder
16. januar 2001 - 22:12 #12
hvis du laver en systemdisk under winme, kan du med den starte i dos
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
01. februar 2001 - 07:42 #13
Må give \"loadet\" ret.......anskaf dig Partition Magic 6.0, så får du ingen probs.....:)