Avatar billede aguru Nybegynder
03. december 2003 - 23:19 Der er 7 kommentarer

Grafikkort til bærbar 128mb

Jeg har et ATI Radeo 9000 64 mobile gfx kort..jeg vil gerne have et gfx kort på  128mb til min bærbar..findes det,og hvor og hvad ? :p
Avatar billede chalde Seniormester
04. december 2003 - 00:06 #1
Grafikkort i bærbare er i de fleste tilfælde integreret i bundkortet, og derfor ikke lige til at skifte.
Det bedste er at kontakte producenten og spørge om det overhovedet er muligt.
Avatar billede ird Praktikant
04. december 2003 - 09:41 #2
Hvis ikke du har travlt så er jeg ved at lave en guide til køb af bærbar!

Den bliver snart offenliggjort. Siden er ment til folk der er forvirret, og ikke har å meget forstand på hvad de skal handle!
Avatar billede ird Praktikant
05. december 2003 - 18:26 #3
hallooo
Avatar billede aguru Nybegynder
07. december 2003 - 00:12 #4
hallo..heh, jeg har fin forstand på alm computer..det er mere bærbar..eller faktisk bare grafik kort til bærbar... skriv noget som svar, så får du points ;-)
Avatar billede chalde Seniormester
07. december 2003 - 01:52 #5
Ok. Men som sagt er det ikke lige til at/altid du kan, skifte grafikkortet i en bærbar.
Avatar billede ird Praktikant
14. december 2003 - 18:21 #6
Fik du svar nok eller skal vi rode videre :)
Avatar billede ird Praktikant
09. juni 2004 - 08:06 #7
Du må sådan set selvom det her, men du burde kikke lidt her:

http://expfaq.1go.dk/?id=1#vejledning_til_nye_brugere
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Så er du godt igang med at blive en god bruger af forrummet.
På den måde slipper du for irettesættelser fra folk hvis du træder ved siden af :))

Husk at lukke dine gamle spørgsmål. Dette gør at du en aden gang har nemmere ved at få kvalificeret hjælp :)

Alt med gult og mørkegrønt venter på afslutning eller feedback.