Avatar billede svksvk Nybegynder
03. december 2003 - 23:02 Der er 2 kommentarer

"Regneark" i php

Er det muligt at lave et regneark á la Excel i PHP?

Et eksempel kunne være:
Vare: Antal: Stk. pris: Pris:

Så skal der så være et regneark, hvor man kan indtaste oplysninger og så gemme dem i databasen.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2003 - 00:14 #1
Muligt, ja. Anvendeligt som egentligt regneark, nej.
Avatar billede svksvk Nybegynder
04. december 2003 - 11:17 #2
Det kan også være, at regneark er en dårlig formulering. Jeg ønsker blot, at have regnearkets udseende. Jeg overvejer at lave en html-formular i en tabel, som så kan gentages x gange på siden. Derved kan man vel lave en form for regnearksudseende formular, hvis I forstår hvad jeg mener ;-)