Avatar billede nexion Nybegynder
03. december 2003 - 21:44 Der er 14 kommentarer

Samurazi skins

Ja hej

Ved ikke rigtigt om dette er stedet for det, men nu prøver jeg. Hvis der er nogen der kan finde et skin på nettet istedet for at lave det er det lige så fint.

Jeg kunne godt tænke mig et skin a la dette:
http://www.eterno.dk/Gallery/images/fraggel.jpg

Må meget gerne indeholde nyhedsoversigt (de danske kanaler dr1 til tvdk2), winamp status, vejret, kalender, cpu temperatur/ram brug..den slags pc status, og så status over internet/netværk up/down-stream.

Håber det er ok point.
Avatar billede nexion Nybegynder
03. december 2003 - 21:49 #1
Det hedder vidst Samurize :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. december 2003 - 22:06 #2
Prøv WinBar www.winbar.nl
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. december 2003 - 22:09 #3
..WinBar har ikke noget med skins at gøre.. den kan bare de der ting, og så fylder den ikke så meget.. kan sidde i toppen af din skærm..
Avatar billede nexion Nybegynder
03. december 2003 - 22:16 #4
Jo tak, men ellers tak. Var jo meningen den også skal se lidt godt ud :)

Har du nogle links til færdige samurize skins?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. december 2003 - 22:48 #5
Prøv "Main : Graphics & Skins : Skins :":
http://www.samurize.com/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=4

Eller en søgning på google.com:
http://www.google.com/search?q=samurize+skins
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 14:56 #6
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 15:19 #7
Jeg har en masse fede du kan få dem via e-mail.....hvis du vil.....
Avatar billede nexion Nybegynder
04. december 2003 - 22:26 #8
Det vil jeg meget gerne. Så får du lige nogle points når de er modtaget.

nexion@hotmail.com (ved ikke om du kan se mail i min profil eller sådan noget, men der er en :))
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 22:29 #9
Jeg har addet dig i msn.........Lybech@.....
Avatar billede nexion Nybegynder
04. december 2003 - 22:31 #10
Jeg ser dig ikke umidlbart :)
Avatar billede lybech Nybegynder
04. december 2003 - 22:32 #11
du kan adde mig Lybech@hotmail.com....
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. december 2003 - 22:32 #12
nexion> Du har ikke skrevet noget i din profil.. går ud fra at profil = minisite ?

Husk: Skriv aldrig din mail adresse på et offentligt forum. Hvis du skal, skriv det på en anden måde.. f.eks.:
nexion(at)hotmail(dot)com
nexion-at-hotmail-com

Har du aldrig hørt om spambots?
Det er nogle bots der har 1 formål:
At finde så mange mail adresser som overhovedet muligt. Alle disse mail adresser vil så modtage spam mail, dvs uønsket reklamer osv.. måske har du brug for viagra.. måske ikke.. hvis du er uheldig, fanger de din mail adresse.. men tror det ikke..
Avatar billede nexion Nybegynder
04. december 2003 - 22:41 #13
Bare i orden, takker. Har dú nogle Samurazi configs? :)
Avatar billede nexion Nybegynder
04. december 2003 - 22:41 #14
Jeg bruger den kun til den slags alligevel, så det går nok, men tak alligevel :)