Avatar billede poldor Nybegynder
03. december 2003 - 21:39 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Mumietrolde vs. Bumbibjørnene

Hej Allesammen

Hvad er forskellen på mumietrolde og bumbibjørnene? Jeg er ikke helt sikker på, at de hedder bumbibjørnene, men det er dem der der hopper rundt efter at drukket deres saftet.

Poldor
Avatar billede phpnewbie Nybegynder
03. december 2003 - 21:41 #1
Bubbibjørnene havde en meget sejere temasang.

Den kan jeg tilfældigvis :)
Avatar billede exp Juniormester
03. december 2003 - 21:48 #2
MUMIE-bjørnene *GG* Dem kender jeg ikke - er de fra egypten?

Kender Mummibjørnene, og de er nogle vatp*kke, hvorimod Bubbibjørnene er nogle hårde sataner, med deres hoppesaft i kampen mod fyrst Igor!
Avatar billede mads.peder Nybegynder
03. december 2003 - 21:51 #3
exp<<<<<
Kun fordi de har fået deres kraft. Ellers var de ingenting. Mumie bjørnene derimod de er seje, de bor midt ude i det fri, er meget grimme, og der er en masse underlige personer opmkring dem (blandt andet en pige der bider). Og alligevel formår de ikke at gå amok. Se det er at være nogle hårde bananer i stedet for EPO bamserne.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
03. december 2003 - 21:52 #4
;)
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
03. december 2003 - 22:07 #5
der er da ikke noget der hedder mummi-bjørnene.. det hedder mummitrolde og bubbibjørnene... altså... tsk tsk

og lige for at understrege - bubbibjørnene er de sejeste! Og ja phpnewbie, deres temasang er sarj :)
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
03. december 2003 - 22:15 #6
hvis du er i tvivl om hvem Burger fra bubbibjørnene er så er der en lille beskrivelse her: http://www.kaerbyskolen.dk/klasserne/anneskl/Novelle/personer/burger.htm hehe
Avatar billede zipper20 Nybegynder
04. december 2003 - 08:26 #7
Bubbi-bjørnene styrer for hårdt... hvor ville en hel generation af tegnefilms-kiggere være i dag uden Bubbi-bjørnene til at guide os igennem en hård og brutal virkelighed.
(Gad bare godt have noget super-saft) ;o)

Mummi-troldene er sQ da ikke fede mads.peder ... tsk tsk hvad tænker du på... *GG*
Avatar billede krusell Nybegynder
04. december 2003 - 11:08 #8
Mummitroldene er stenede svenske klumper der vader rundt og laver ingenting...

Bubbibjørnene derimod, de gir den gas :)

Og tak foxy_lady for endelig at få navnene på plads. Var ved at blive sindsyg over navneroderiet...
Mumiebjørnene?!?! aaargh
Avatar billede poldor Nybegynder
04. december 2003 - 12:07 #9
Tak allesammen. Jeg tror nu, at jeg ved hvad forskellen er :-D Yderst vigtigt ;)

Vil I have point så smid svar.
Avatar billede zipper20 Nybegynder
04. december 2003 - 12:08 #10
Jeg er frisk *G*
Avatar billede krusell Nybegynder
04. december 2003 - 12:18 #11
Jo så pyt da :)

Og lige en lille ting.

Mummitroldene er bøger lavet til film, mens Bubbibjørnene er Disney tegnefilm fra starten. (så vidt jeg ved, mange undskyldninger, hvis det ikke er sådan)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
04. december 2003 - 14:12 #12
Fatter ik hvorfor i bedre kan lide EPO bamserne. Men okay, ikke all forstår sig på tegnefilm *G* :-D
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
04. december 2003 - 17:18 #13
ok :)
Avatar billede phpnewbie Nybegynder
08. december 2003 - 01:30 #14
hehe foxy_lady..

det var da den mest surrealistiske hjemmeside jeg længe har set :D

men fede historier, og hun holder design tråden, siden igennem :D
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
08. december 2003 - 20:43 #15
Det må være skrevet af nogle små børn på svampe eller et eller andet, hehe...