Avatar billede ewp Nybegynder
03. december 2003 - 20:27 Der er 10 kommentarer

Kopiering af CD

Hjælp, mit brænderdrev opfører sig mærkværdigt når jeg forsøger at kopiere en CD. Programmet, det være sig NERO eller CLONE, kan ikke finde CD-rommen, der skal kopieres til.
Jeg har prøvet to forskellige medier, Verbatin og Mr. Platinum, men uden suces.
Bruger jeg i stedet CD-RW er der ingen problemer!
Avatar billede eds Nybegynder
03. december 2003 - 20:44 #1
Kan den godt se branderen, hvis den kan (eller ikke kan) så log dig på som administrator og prøv igen det plejer og virke for mig...
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. december 2003 - 20:45 #2
Har du også prøvet xp´s måde at brænde på.
Læg en færdig skive i drevet for at se om det egentlig kan læse
Avatar billede ewp Nybegynder
03. december 2003 - 22:05 #3
hej magictouch, hvordan finder jeg XP's brænderprogram
Avatar billede ewp Nybegynder
03. december 2003 - 22:25 #4
eds!
Hvordan gør man det??
Avatar billede eds Nybegynder
03. december 2003 - 22:28 #5
HVordan man logger si på som administrator, eller brænder med windows xp?
Avatar billede ewp Nybegynder
03. december 2003 - 22:31 #6
eds!
begge dele, tak
Avatar billede eds Nybegynder
03. december 2003 - 22:37 #7
Hvis ikke du ved hvordan du logger dig på som administrator, så vil jeg tro du allerede er det, det skal nemlig være noget man selv har sat den til, det vil sige at du skal give hver bruger nogle retigheder, og jeg vil tro at din allerede har retigheder som aministrator.

Nå, men brænde er ikke så svært, gå ind i denne computer - dobbelklik på din brænder sådan så den går ind og ser hvad der ligge på den - træk derefter de filer du vil brænde over i feltet, altså lige som om du bare flytter filerne over på din brænder - derefter skal du vist trykke på skriv filer eller sådan noget jeg kan ikke helt huske det (desværre)

nå håber du kunne bruge det...
Avatar billede ewp Nybegynder
03. december 2003 - 22:57 #8
eds!
Det har jeg prøvet o det virker heller ikke. Jeg får godt nok kopieret og srevet filerne, men brænde dem ned på mediet, det kan ikke lade sig gøre.
Det er nok noget tekniskt.
Avatar billede eds Nybegynder
03. december 2003 - 23:03 #9
ja, jeg vil tro at der er noget galt med din brænder... desværre, men det behøver det ikke at være desværre fordi hvis du stadig har garanti kan du jo få den byttet, jeg har også oplevet at jeg skulle have byttet min brænder, og så fik jeg en 48 x istedet for 40 x :-)
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. december 2003 - 07:20 #10
ewp> højreklik på det du vil brænde- send til= dit brænderdrev