Avatar billede sebastianfck Nybegynder
03. december 2003 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger sponsorer til et Domain navn

Hey.
Jeg søger nogen der har lyst til at sponsorer en dansk Counter-Strike klan med et domain navn. Klanen hedder [HSH] som står for HeadShot Heroes, Vi spiller i Xplayn Som er en Stor Counter-strike Ladder, som bliver set af flere 1000 mennesker om dagen.

Vi kan tilbyde at:
-Reklamere med et banner og tekst på vores Website
-Reklamere i vores navne når vi spiller storer Counter-strike Kampe
-Reklamere for jer på vores IRC channel.
-Plus du kan få 150 point ;)

Mvh. Sebastian
Avatar billede exp Juniormester
03. december 2003 - 15:12 #1
Køb det da selv - et domænenavn kan de fleste steder fåes for 99 incl. moms...
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. december 2003 - 15:16 #2
træk da selv muldvarpen op - det koste næsten ingenting, og hvis I er en klan, går jeg ud fra, at I er mere end 2, så for under ca. 50 per person om året får I hosting og domæne:-)

/J
Avatar billede sebastianfck Nybegynder
03. december 2003 - 15:21 #3
Vi har lige købt en CS server, så vi har ikke rigtig rådighed til osse at købe et daomain :/
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. december 2003 - 15:29 #4
hmm hvis i har råd til at købe en server, har i dælme også de ekstra 100 kroner der skal bruges.  gå en tur ned gennem byen og tag de flasker i finder, inden ugen er omme har i tjent 100 kroner på at samle flasker
Avatar billede kentm Nybegynder
03. december 2003 - 15:31 #5
Hvis der er 1000 besøg pr dag, kan du selv meget let tjene de penge ind til vil koste (MAX 300 pr. år) og få hosted en hjemmeside.
Avatar billede sebastianfck Nybegynder
01. januar 2004 - 20:01 #6
ok