Avatar billede -dumbo- Nybegynder
03. december 2003 - 13:57 Der er 9 kommentarer

pris for et reklamespot på TV2.?

er der nogen der kan fortælle mig hvad det koster at få vist et reklame-spot på tv2..?
- giver gode point..
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2003 - 14:00 #1
Du skal nok kontakte TV2, for en pris, da der er mange ting der spiller ind mht. til prisen.
http://sites2.tv2.dk/jura/
Avatar billede kapla Nybegynder
03. december 2003 - 14:02 #2
Avatar billede martin_moth Mester
03. december 2003 - 14:12 #3
39 75 75 75 Flemming Rasmussen :o)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
03. december 2003 - 14:17 #4
Du skal tage kontakt til tv2, da prisen er meget forskellig.. der er mange ting der spiller ind f.eks.
- længen på reklame
- sendetid osv.

mvh Ranger
Avatar billede nse Nybegynder
03. december 2003 - 14:19 #5
Prismæssigt ligger Viasat og TvDanmark noget lavere, så hvis det ikke skal være helt landsdækkende, kunne du overveje det istedet for.
Jeg ved Mediamann kører nogle kampagner, hvor man kan få produceret et reklame og få det sendt mellem 130-200 gange for 395kr pr. visning.
Avatar billede nse Nybegynder
03. december 2003 - 14:20 #6
Her er de nøjagtige priser på reklamekapagner på Tv2
http://sites2.tv2.dk/tv2kampagne/17.htm
Avatar billede dang Praktikant
04. december 2003 - 08:05 #7
man skal også overveje om man overhovedet har target på de medier, man kan hurtigt smide en helevds masse penge efter noget man ikke får en dyt ud af !
Avatar billede nse Nybegynder
04. december 2003 - 12:34 #8
Det kan du også se på forskelligheden af virksomheder som reklamerer på henholdsvis TV2 og Viasat. TV2 har faktisk udelukkende store selskaber som Arla, Carlsberg, diverse ejendomskæder osv., mens Viasat også henvender sig til de mindre danske virksomheder, som forskellige bettingvirksomheder, hjemmesider som Autocom og lign.
Prisen og målgruppen er selvfølgelig anderledes, men Viasat er måske der hvor man prøver lidt af, og hvis det går rigtigt godt, så kunne man evt. tage springet, hvis det altså er et lille firma :)
Avatar billede dang Praktikant
04. december 2003 - 18:29 #9
nse: det lyder faktisk ikke dumt :o)