Avatar billede mwhas Praktikant
03. december 2003 - 10:06 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

Webhotel der er billiger ene b-one.net

Hejsa alle sammen

Jeg overvejer MEGET at købe et webhotel og faldt over http://www.b-one.net/

webhosting 9kr pr. md. men for 125mb, ASP, PHP, email (POP3), FTP-login og masse andre ting :)

.dk koster 60kr om året.

Så alt i alt koster det 9*12=108+60 ialt pr. år 168kr

Synes det er billigt men kan det fås billiger???

/mwhas
Avatar billede popsy Novice
03. december 2003 - 10:07 #1
nej, de er billigst, men http://www.cliche.dk/ kommer nu tæt på :)
Avatar billede jakki Nybegynder
03. december 2003 - 10:10 #2
hej jeg ved de ikke er billigere men de har halv pris i hele december tror det er 14 kroner og de levere varen så prøv at kig forbi www.secnet.dk
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
03. december 2003 - 10:12 #3
Generelt får du hvad du betaler for mht. webhoteller, og 9 kr. er urealistisk billigt efter min mening.
Men hvis prisen er afgørende, så er det muligvis det du har brug for.

Jeg tror bare ikke du skal forvente dig for meget mht. performance, stabilitet og service.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2003 - 10:17 #4
Jeg har et billigere forslag, nemlig GRATIS!

Hvis du er ung og udvikler, tilbyder www.moduleweb.net dig gratis webhotel, mod nogle mindre alvorlige regeler (såsom du f.eks. ikke må bruge båndbredde til at hoste ting for andre), men ellers kun ved den regel, at du indenfor 3 måneder kan skaffe dem én anden kunde.

- pacroon
Avatar billede popsy Novice
03. december 2003 - 10:25 #5
glemte svaret :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. december 2003 - 10:27 #6
www.1go.dk  - selve hosting 50 kr/år
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. december 2003 - 10:30 #7
PS: b-one er 9 kr/m uden moms. 1go er 50kr/år incl moms.
Avatar billede mwhas Praktikant
03. december 2003 - 10:56 #8
Popsy>> http://www.cliche.dk/ er billig hvis man ikke skal bruge så meget plads, ASP eller PHP :) men med de ting er det rigtig så bliver det næsten det samme som b-one :)

jakki>> www.secnet.dk er dyrer man for kun 15mb webhotel fordi 14,50kr pr. md.
Avatar billede mwhas Praktikant
03. december 2003 - 11:08 #9
erikjacobsen>> det er rigtig 1go.dk kun koster 50kr/år men man skal og betale 75kr pr år for .dk domæne ialt 125kr og så for man kun 25mb plads og den kan ikke forstå ASP :(

B-one koster med moms. 210 om året.
Avatar billede cohen Nybegynder
03. december 2003 - 11:28 #10
men skal du bruge 125 mb?

hos www.cubehosting.dk kan du vælge lige hvor stort dit hotel skal være, og hvor meget du ønsker af andre ting.

Du bestemmer det hele og er ikke bundet af en standard løsning
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. december 2003 - 15:35 #11
Avatar billede hostmoster Nybegynder
06. december 2003 - 14:01 #12
Avatar billede Aliriza Nybegynder
02. januar 2004 - 14:40 #13
www.concor.dk har et tilbud kørende hvor de giver 200 MB til 10 kr/mdr - det må være det billigste man kan få nu om dage. Wannafind og Scannet er også gode, men er noget dyrere. Jeg har 2 webhoteller hos concor og mine erfaringer er rigtig gode.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. januar 2004 - 14:44 #14
der er slet ingen der har nævnt web10.dk men efter at de fik opgraderet deres maskiner i december har det kørt for vildt godt - her selv 4 domæner hos dem
10 kr/md + moms og et fedt brugerinterface (engelsk)