Avatar billede pikekiller Nybegynder
14. januar 2001 - 16:59 Der er 7 kommentarer

Delta Force Land Warrior - som lan game

Jeg har fået det problem, at jeg ikke længere kan spille DFlW som multiplayer ( men single player kører fint )jeg får en fejl der hedder : dumptxt.saved  !!!! eller noget i den stil lol.
jeg har lige fået et nyt grafikkort Geforce2 mx (asus) før det ,havde jeg tnt 1, og der var der ingen problemer !!! Det skal også lige siges, at min kammerat har et wodoo3, og han har det samme problem !! mens en anden, der også har wodoo3 godt kan spille multiplayer ??????????????????? HJÆLP
Avatar billede dreadworg Nybegynder
14. januar 2001 - 17:08 #1
Har I prøvet at geninstallerer DFLW?
Avatar billede dyrix Nybegynder
14. januar 2001 - 17:09 #2
Du har ikke prøvet at se hvad der står i filen dumptxt???
Avatar billede dreadworg Nybegynder
14. januar 2001 - 17:09 #3
Ellers prøv at tage hans fil og overskriv jeres. Kunne lyde som om den er blevet korrupt.
Avatar billede pikekiller Nybegynder
14. januar 2001 - 20:42 #4
nu har jeg lige tjekket det ordentlig LoL
fejlen hedder: sysdump.txt saved
Og jeg har været inde og læse i denne fil, men det bliver jeg ikke meget klogere af !!!!!
med hensyn til at geninstallere, så har jeg prøvet det op til flere gange, uden held !!
Og hyvad er det for en fil,som du vil have mig til at overskrive ???????
Avatar billede pikekiller Nybegynder
14. januar 2001 - 20:46 #5
Her er i øvrigt, hvad der står i denne fil (+ en masse tal )
This program has caused an access violation exception at 004507f2h
Attempting to read from 04772004h
Avatar billede dyrix Nybegynder
14. januar 2001 - 21:28 #6
har du f.eks. reinstalleret directx??? noget tyder på at ændringen af grafikkortet godt kan have haft en betydning....windows er meget dårlig til at håndtere skift i hardware, og det medføre ofte at man må reinstallere maskinen for at få det til at spille ordentligt...
Avatar billede pikekiller Nybegynder
14. januar 2001 - 22:48 #7
Jo, jeg har prøvet at installere directx 8.0 igen, men uden resultat.
Men det kan være, at du mente, at jeg skulle formatere hele svineriet !!!!!!!!!
Det har jeg ikke lyst til ( gjorde det for 3 uger siden ) og nu har jeg lige fået det hele til at køre \"næsten\" perfect. Så det skal være sidste udvej LoL