Avatar billede flemmingb Nybegynder
15. september 1999 - 21:27 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Tillægsspørgsmål - slette adresser

Tak for svarene om at slette adresser, men jeg har et problem. Jeg kan ikke finde "Funktioner". Det står ganske vist på værktøjslinien når den er ved at logge på nettet, men med gråt, og så snart den er logger på forsvinder det, og i stedet står der: Filer - Rediger - Vis - Skift til - Foretrukne og Hjælp i linien. Hvor finder jeg funktioner, eller hvordan får jeg det frem igen?
Avatar billede dac Nybegynder
15. september 1999 - 21:37 #1
Hvilket program snakker vi om?
Avatar billede nico Nybegynder
15. september 1999 - 21:39 #2
Du kan også gå ind i Korntrol Panelet og der vælge Internet-Instillinger.
Avatar billede dac Nybegynder
15. september 1999 - 21:48 #3
Jamen så er det jo nok Internet Exploere....

Og der tager du Menuen Vis, og vælger punktet Funktioner.

(Vis --> Funktioner)

Så skulle den være hjemme :)

Avatar billede nico Nybegynder
15. september 1999 - 21:56 #4
Der er da ikke Funktioner under vis!
Avatar billede dac Nybegynder
15. september 1999 - 21:59 #5
Hva for en version er det???

Hvis det er 3/4 er der (skulle der gerner være), hvis det er 5 så er det under Værktøjer (tror jeg den hedder på dansk, tools på eng.)

Altså, hvis det er 5.0, så er det under menuen Værktøjer, og så hedder punktet Internet Indstillinger
Avatar billede nico Nybegynder
15. september 1999 - 22:15 #6
Du mener Menuen VIS og derunder Værktøjslinjer.
Avatar billede dac Nybegynder
15. september 1999 - 22:19 #7
NEJ!!!

Jeg mener hvad jeg skriver!

Men jeg må indrømme at den information jeg har at gå ud fra (problem beskrivelsen er MEGET mangelfuld)

Jeg ved ikke om vi snakker om IE eller om et andet produkt/program....
Avatar billede flemmingb Nybegynder
15. september 1999 - 23:01 #8
Vi taler om Internet Explorer, så vidt jeg husker version 5
Men den kan åbenbart optræde med forskellige udseender. Jeg har ikke nogen menu der hedder værktøjer. Under "Vis" er der en der hedder Internet Indstillinger. Den har jeg gennemset, og der kan jeg ikke finde noget sted til at slette adresserne.
Avatar billede nico Nybegynder
15. september 1999 - 23:15 #9
Jep Explorer 5. Der skulle gerne være følgende menuer: FILER REDIGER VIS FORETRUKNE FUNKTIONER HJÆLP. Under VIS er værktøjslinjer og under FUNKTIONER er internet-instillinger hvorunder man kan slette sine UHL adresser. Problemet er at du ikke har FUNKTIONER og derfor ikke kan vælge internet-instillinger og derved slette adresserne.

Gå istedet ind i KONTROLPANEL og vælg der internet-instillinger. Funktionen er den samme:)
Avatar billede nico Nybegynder
15. september 1999 - 23:16 #10
sorry ikke UHL men URL;)
Avatar billede dac Nybegynder
15. september 1999 - 23:20 #11
Jaja, jeg skrev også at jeg MENTE at den hed det på dansk... jeg bruger nemlige den eng. var af samme....

Så det er rigtigt, gå ind i funktioner (hvis du har den).
Avatar billede nico Nybegynder
15. september 1999 - 23:24 #12
Jep men han har jo ikke funktioner!
Avatar billede flemmingb Nybegynder
15. september 1999 - 23:31 #13
Men hvor finder jeg så Kontrolpanel? Det har jeg heller ikke en menu der hedder.
Men der er som sagt et punkt under "Vis" der hedder Internet indstillinger. Kan det bruges? Og i givet fald hvordan?
Og hvorfor har jeg ikke værktøjer og funktioner? Ligger de i en skjult værktøjslinie? Og i givet fald, hvordan får jeg den så frem? Hvordan indstiller man i det hele taget værktøjslinierne?
Avatar billede dac Nybegynder
15. september 1999 - 23:44 #14
Ja, brug Vis-->Internet Indstilinger
Avatar billede nico Nybegynder
15. september 1999 - 23:48 #15
Har du Internet Explrorer 4 eller 5?

Kontrolpanel finder du i menuen start og instillinger
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
16. september 1999 - 15:09 #16
IE4 : Menu Vis punkt Internet-indstillinger, vælg Slet oversigt, så fjerner du alle de URL der ligger i oversigten !!! Hvis det kun er en enkelt du vil slette skal du trykke på oversigt, og højerklikke på URL'er, så kan du slette den !!!
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
16. september 1999 - 15:10 #17
Det virker nok også i andre udgaver af IE
Avatar billede flemmingb Nybegynder
16. september 1999 - 21:05 #18
Ja, sådan sletter man adresser fra OVERSIGT. Det har jeg sådan set aldrig været i tvivl om. Men spørgsmålet var hvordan man sletter de adresse der kommer frem når man klikker på pilen til højre for adressefeltet. Altså de adresser man selv har tastet ind i adressefeltet. Det kan jeg ikke finde under INTERNET INDSTILLINGER.
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
16. september 1999 - 22:35 #19
Det fjerner også dem du selv har tastet ind !!!