Avatar billede meuser Nybegynder
02. december 2003 - 18:15 Der er 8 kommentarer

Adobe Premiere

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor premiere laver om på billedstørrelsen så snart jeg lægger en effekt på min film. Problemet er der ikke når jeg ser den i premiere, det er først når jeg eksportere den, at den gør det. F.eks. hvis jeg forlænger et lille stykke i min film, så klippet kører langsomere, så ændre billedstørrelsen når jeg har eksporteret den og skal se den i windows media player.
Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede wickedd Juniormester
02. december 2003 - 18:18 #1
Det skal du ændre når du eksportere...
Du kan også vælge komprimmering, fps, lyd format osv.

Så når du har klikket export movie, så klik på next knappen indtil du ser noget der ligner ovenstående
Avatar billede meuser Nybegynder
02. december 2003 - 18:22 #2
Har jeg prøvet at rode med men kan ikk finde ud af det!! Det irriterer mig
Avatar billede speedfreak Nybegynder
02. december 2003 - 19:25 #3
ekspotere du den med den mpegdecoder der er standart i premiere? den har virket fint hos mig ved dvd format med langsom effekt
Avatar billede meuser Nybegynder
02. december 2003 - 19:27 #4
jeg har eksporteret den i alle decoder men det virker ikk!! :(
Avatar billede speedfreak Nybegynder
02. december 2003 - 19:45 #5
Hmm har dog kun prøvet det i premiere 6.5 og der gik det fint. gjorde det så sent som i aftes, da jeg er i gang med at lave min ferevideo. der var lige 2 chicks som skulle ses i slowmotion :) hvis det bliver ved at drille må du prøve at ligge premiere ind igen og se om det hjælper.
Avatar billede henninga Novice
02. december 2003 - 23:43 #6
Speed og billedstørrelse hænger ikke sammen på nogen måde.
Det må være den måde du eksporterer videoen som wickedd skriver.
Når du har redigeret din video så prøv at gå op i menuen Project og vælge Settings Viewer.
Her kan du se alle dine opsætninger og ændre din Export Setting så den matcher din Project Setting. Alle 4 kolonner skal have de samme indstillinger.
Avatar billede meuser Nybegynder
03. december 2003 - 15:25 #7
jeg har premiere 7.0 så jeg har ikk de opsætninger som henninga snakker om.
Avatar billede henninga Novice
04. december 2003 - 00:18 #8
Sorry, men den kender jeg ikke.
Men det er dine export-indstillinger du skal ændre.