Avatar billede gatekeeper2k Nybegynder
14. januar 2001 - 15:57 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

hmmm ADSL og hottelephone & router cisco677

er der evt nogen der ved om man skal ind og sætte routeren op til at kunne kommunikere med Hottelephones servere ?? evt port ?

jeg er totalt lost !!!!
Avatar billede gatekeeper2k Nybegynder
14. januar 2001 - 16:04 #1
forresten....når jeg åbner en forbindelse så dutter den bare \"optaget\".....strange....!!! $-(
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
14. januar 2001 - 16:15 #2
Det kan på nuværende tidspunkt ikke lade sig gøre, at få det til at virke :( sorry!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2001 - 16:17 #3
Det kan ikke lade sig gøre... Routeren lukker simpelthen af for de ppågældende porte. Måske en gatekeeper kan, men vi andre kan ikke... :-(

Avatar billede gatekeeper2k Nybegynder
14. januar 2001 - 16:19 #4
ok der er yderlige point hvis man kan fortælle mig hvilke porte det er...!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2001 - 16:21 #5
Havde du haft 1 meg modem istedet havde du ingen problemer haft. Det skal også siges at det ikke gælder for alle routere, men altså bl.a. lige præcis den der cybercity Cisco tingest...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2001 - 16:22 #6
2 sek...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2001 - 16:31 #7
Kan ikke lige finde det jeg er ude efter, men leder lige videre, men kig her først...

http://www.eksperten.dk/spm/29576...

/Nikolaj
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
14. januar 2001 - 16:36 #8
tjaa niko har ret.......det kan ikk lade sig gøre at få hottele til at virke med den cisco router...har præcis samme problem men nejnej det kan man ikk........
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2001 - 16:37 #9
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2001 - 16:43 #10
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2001 - 16:47 #11
bare lige for en god ordens skyld - så ved jeg godt at man ikke kun får den hos Cybercity, men bl.a. også hos World Online...

-mystiq-  JEG HADER FOLK DER KALDER MIG NIKO.... he he :-)

/Nikolaj
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
14. januar 2001 - 22:17 #12
sorry NIKOLAJ !! =))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. januar 2001 - 22:19 #13
he he...

Det går nok for denne gang, men næste gang... KAPPER JEG HOVEDET AF DIG!!! *lol*