Avatar billede jezperb Nybegynder
14. januar 2001 - 15:39 Der er 19 kommentarer

Fede kabinetter og low rider

Er der et sted i Danmark hvor man kan bestille fede kabinetter altså med masser af farver osv. og hvordan kan man male sit eget og med hvad ??? (og hvem spiller sangen \"low rider\" der er med Sixty Seconds ?)            På forhånd tak
Avatar billede dar Nybegynder
14. januar 2001 - 15:45 #1
Der findes ingen fede kabinetter med \'masser af farver\'!!!
Avatar billede jezperb Nybegynder
14. januar 2001 - 15:49 #2
OK...ELLER MED MASSER AF FARVER !!!
Avatar billede driis Nybegynder
14. januar 2001 - 16:06 #3
Hvis du har tegnedrengen i orden, kunne du købe et \"EYE-Tower\" fra Noise Control, også kaldet \"Purple Server\" - dét er et fedt kabinet:
http://www.noisecontrol.de/info/eye/inf.htm

Pris i DK (knap så fedt :-(
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404717907

Du bør måske købe en 300W PSU til kabinettet, hvis du køber det (som standard er der kun 235 W PSU i).
Avatar billede pstric Nybegynder
14. januar 2001 - 16:27 #4
asetek har et fedt design. Den er nok ret dyr, men du kan jo tage til The Party og få en gratis!!!

http://www.asetek.com/
Avatar billede dar Nybegynder
14. januar 2001 - 16:30 #5
pstric>> Mente du det for alvor?!? Det fanme sjældent man får et dyrt kabinet for free!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
14. januar 2001 - 16:51 #6
Specielle kabinetter

http://www.sheepdata.dk/Kabinetter.htm
http://www.dataexpress.dk/kabinet.htm

Uhm.. jeg ved der findes en anden specialbutik herhjemme der har oceaner af specielle cases.. men skal liiige ha fundet linket til dem :)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
14. januar 2001 - 17:09 #7
Kabinetter tror jeg du har fået nok af,
Low rider har du så vidt jeg kan se ikke fået mange svar på.
Det er
War der har lavet low rider som er med i 60 Seconds.
Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 18:40 #8
luk eller accepter spg.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
14. januar 2001 - 18:42 #9
Såsåså.. den er ikke engang et par timer gammel..
Avatar billede pstric Nybegynder
14. januar 2001 - 18:43 #10
zycho>> Lad dog flere komme til. Der er endnu ikke kommet svar på, hvordan man maler sit eget kabinet. Spørgsmålet er kun 3 timer gammelt og det er søndag!!!
Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 18:48 #11
undskyld xtom` og pstric!! Jeg plejer bare ikke at kigge på hvor gammelt indlægget er, men efter hvor mange indlæg der er kommet og hvor relevante de er.

Så i må MEGET undskylde hvis jeg var for hurtig!

Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 18:51 #12
I det nyeste Privat Computer er der en test af PIV. Der er det fedeste kabbinet: \"Cooler Master\". Har dog ikke fundet noget om den på nettet.
Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 18:54 #14
Avatar billede zycho Nybegynder
14. januar 2001 - 18:56 #15
Avatar billede cassebent Nybegynder
17. januar 2001 - 02:36 #16
koRn har osse lavet en meget fed version af lowrider...
Avatar billede zycho Nybegynder
17. januar 2001 - 19:11 #17
Pras har også lavet lowrider, men den er SKOD
Avatar billede crashoverride Nybegynder
20. februar 2001 - 20:18 #18
War - Low Rider

og en anden fed fra Gone in 60 secs

Moby - Flower
Avatar billede maniacdog Nybegynder
20. februar 2001 - 20:58 #19
Mht. til farver/lakering af kabinet, skærm, mus, tastatur etc. så prøv og kig på
www.webconsult.dk

Ret okay syntes jeg...

Jeg kan 100% stå inde for Moby - Flower...total fed...