Avatar billede udi Nybegynder
02. december 2003 - 13:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

valg af router

Jeg skifter fra tdc adsl til tele2.
Routeren jeg har er tdc`s ejendom - så den skal leveres tilbage.
Jeg har selv en 4 ports switc.
Jeg har et lille hjemmenetværk mellem 2 computere og går derfor ud fra at jeg skal bruge en router.
Er der nogen der kan vejlede mig i - hvad jeg skal købe - og hvordan skal den evt. sættes op.
Jeg har bestilt adsl - med en fast ip adresse.
Avatar billede jb2003 Nybegynder
02. december 2003 - 13:51 #1
Følger der ikke en router med ved tele2? ellers har jeg meget god erfaring med Linksys router. Det du søger kunne ex. være: Linksys Cable/DSL Firewall Router/4-Port Switch/VPN.

Se udførlig beskrivelse på:
http://www.elsborglink.dk/butik.php?sektion=vis_produkt&varenr=BEFSX41
Nem at bruge, let at konfigurere.

Jeg har købt ved www.elsborglink.dk et par gange, god service - sælger kun Linksys produkter - og ved hvad de snakker om.
Avatar billede acw Nybegynder
02. december 2003 - 13:51 #2
Jeg vil varmt anbefale en linksys router, da de er meget brugervenlige. Du skal blot indtaste brugernavn og password, og du er kørende..

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674757894
Avatar billede udi Nybegynder
02. december 2003 - 14:11 #3
Nej tele2 leverer ikke med en router.
Tak for lynhurtig svar - routeren er bestilt ved - elsborglink.
Begge svar burde have point - men jeg kan jo kun give til den ene - og det må så blive den første.
Avatar billede acw Nybegynder
02. december 2003 - 14:45 #4
du ku så godt give til begge og give eksempelvis jb2003 35point, hvis du havde bedt mig om at smide et svar...men fair nok først til mølle...
Avatar billede udi Nybegynder
02. december 2003 - 15:26 #5
det viste jeg ikke - ærgeligt nok.
Men tak alligevel