Avatar billede lmc Nybegynder
02. december 2003 - 11:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad for en er den bedste Firewalls

Hejsa, nu har jeg fået adsl, og vil gerne ud og købe den bedste firewalls. Så jeg ikke får altmulig L... ind på min PC.

Nogen gode forslag????

Mvh LMC
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. december 2003 - 11:34 #1
Hvorfor købe, Zonealarm er gratis, jeg får ikke noget L... ind igennem den
Avatar billede blochmeister Praktikant
02. december 2003 - 11:36 #2
Cygate laver en kanon god firewall, med flere features end så mange andre. Jeg mener osse den er langt billiger.
http://www.cygate.dk
Avatar billede fromsej Praktikant
02. december 2003 - 11:37 #3
Den her firewall er virkelig god, og vi anbefaler den.
http://www.tryus.dk/bitguard.asp - Bitguard.
En trojanscanner, som også er effektiv.
http://www.nsclean.com/boclean.html - Boclean.
Derudover vil vi anbefale dig Spywareblaster, Spywareguard, IE-Spyad og Empty Temp Folders, dem kan du finde her sammen med danske vejledninger, læs især om IE-Spyad, så du får det fulde udbytte af dette lille men geniale program.
http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Mvh:
Team Spywarefri.
Avatar billede squashguy Nybegynder
02. december 2003 - 11:40 #4
Jeg kan anbefale at bruge en anden browser end Internet Explorer, da den er fyldt med sikkerhedshuller. Et godt valg er Mozilla Firebird: www.mozilla.org
Avatar billede lmc Nybegynder
02. december 2003 - 11:42 #5
Fromsej: Ang. Firewall Bitguard, den prøvt jeg igår, og den var hel tosset, den vil ikke lade mig gå overhovdet på internettet. Og jeg havde ikke rettet i den på nogen som helst måde.
Du har måske en idé til hvad der er galt??
Avatar billede fromsej Praktikant
02. december 2003 - 11:47 #6
Du skal give nogle programmer tilladelse til at gå på nettet, det kan du læse dig til i manualen.
http://www.tryus.dk/bitguardmanual.asp
Avatar billede Chewie Novice
02. december 2003 - 12:07 #7
www.sygate.com er så vidt jeg ved det eneste certifikeret og gratis firewall der findes (ret mig hvis jeg tager fejl)
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. december 2003 - 12:15 #8
chewie>hvad mener du med certikeret,za er også gratis for personlig brug
Avatar billede Chewie Novice
02. december 2003 - 12:21 #9
magictouch >> grunden til jeg skriver "ret mig hvis jeg taget fejl" er fordi det er noget jeg mundligt har fået fortalt så jeg kan ikke bevise det ... men certifikatet er vist en form for godkendelse af at det er sikkert som kun Norton, Mcafee og sygate har fået
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
02. december 2003 - 13:03 #10
certifikat og godkendelser af software Firewalls ?????? af hvem ? Og hvilken betydning skulle dette give ? Bruger selv Panda og er meget tilfreds har aldrig set en godkendelse eller et certifikat udover at det understøtter mit OS. M.h.t. firewalls er der også gode hardware firewalls på markedet hvorved man slipper for nogen belastning på sit system ! (watchguard, zyxel m.v.)

ng_tnt
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
02. december 2003 - 21:31 #11
fromsej: Vi anbefaler den *GGG* ... Dig og Perhaps ? :)

Sorry, men havde jo læst nedenstående på jeres forum, .... couldn´t help it.

Perhaps TeamSpywarefri

Posted - 25/11/2003 :  22:16:54
--------------------------------------------------------------------------------

Interessant diskussion. Det er kun mig her på Spywarefri som har BitGuard. Aovergaard har Norton, Resist har Sygate og Fromsej har..?? Husker jeg ikke.

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30
Avatar billede fromsej Praktikant
02. december 2003 - 22:42 #12
*S*
Jeg har skam haft Bitguard på prøve i de 14 dage, og var yderst tilfreds, nu skal jeg bare lige over julen, så bliver den købt.*S*
Avatar billede lmc Nybegynder
07. februar 2011 - 09:08 #13
tak