Avatar billede tsearex999 Nybegynder
02. december 2003 - 09:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Post data til popup vindue

Hejsa
Vil vil gerne poste data til et popup vindue uden at man reloader den side man er på. Den kode som jeg bruger åbner godt nok et nyt vindue men reloader desværre også den side man er på.

Min form:

<form name="form1" method="post" action="info.php">
  <input type="submit" name="info" value="pc info" onClick="window.open('info.php','','width=320,height=270')">
</form>

Er der nogen som kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2003 - 09:14 #1
Du skal gøre den knap til et link, som ikke submitter formen i sig selv.

Så sætter du onClick til at køre en funktion, der henter indholdet af formularen og sender til info.php i et nyt vindue.

Dette har ikke noget særligt med PHP at gøre. Det er en JavaScript-funktion, du skal have lavet.
Avatar billede tsearex999 Nybegynder
02. december 2003 - 10:04 #2
Ok jeg lukker her
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2003 - 10:21 #3
Og en anden gang bør du ikke sætte så mange point på et spørgsmål.

Mit svar var naturligvis ikke 175 point værd, men det vil den fulde løsning heller ikke være.

Til gengæld havde jeg faktisk givet et svar og hjulpet dig videre i din søgen efter en løsning.