Avatar billede html Nybegynder
14. januar 2001 - 13:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

arbejde med (d)html

Da jeg synes at det er sjovt ar arbejde med html kunne jeg godt tænke mig et arbejde inden for det område. Men er det nok at kunne html samt noget Dhtml. Jeg er 99% inde i html altså kan jeg lave stort set alt inde for html, ellers lære jeg det bare.
Hvor søger man hen med kendskab til (d)html.
Hvem kan bruge en som mig.
Skal man kunne mere for at få sådan et job og hvad ?.
Håber nogle kan hjælpe..
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. januar 2001 - 13:50 #1
(d) html betyder html med indbygget JavaScript kode.

Her findes næsten alt om dhtml mv., og resten kan du finde på Microsoft hjemmeside. Microsoft har nemlig udviklet noget JavaScript der ikke er 100% kan bruges med Netscapes browser.

/per www.kazoma.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. januar 2001 - 13:51 #2
Ups.

Her er linket: http://developer.netscape.com/